|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| \o/ SCHAPEKOPPEUH!!! \o/ |
|
|
| Siesta |
Jong Heerenveen.... wat een aanfluiting, wel even denken een paar amateurs van de mat te kunnen spelen, arrogante gasten!
Schande:confused: |
|
|
| Donna |
| Feyenoord wint de beker!:D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Donna
Feyenoord wint de beker!:D |
Ja, na mijn FC Grunn is Feyenoord natuurlijk mijn favoriete club, altijd al geweest. Heb je gister trouwens die Profiel uitzending gezien op de publieke omroep over Feyenoord? Vet hoor. Als je hem gemist hebt, moet je ff naar www.uitzendinggemist.nl gaan, dan kan je hem alsnog ff checken.
Edit: heb ff de link voor je opgezocht.
Profiel: Het Feyenoord Legioen |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Donna
Feyenoord wint de beker!:D |
Dan zullen ze eerst door de Swolsche muur moeten breken! :cool: |
|
|
| Asperge |
| Wat een kutavond gister, wel een mooie goal van Luis |
|
|
| Donna |
Thx Air,die gaak zeker ff checken.
En die Swolsche muur daar gaan we hand in hand overheen;) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Was van 17 december t/m 8 januari bij mn verloofde in Florida.
Kerst en oud & nieuw gevierd. Met kerst kreeg ik van haar een splinternieuwe digitale fotocamera :toocool:
had eerst deze Sony Cybershot 4.1 megapixel camera (DSC-P73):

nu heb ik deze Sony Cybershot 7.2 megapixel camera (DSC-W80) gekregen van haar:

mocht helaas vorige week zaterdag mn nieuwe camera niet mee naar binnen nemen in the matrixx, nieuw beleid :rolleyes:
dus hij kan pas worden getest met Trance Energy :toocool: |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Was van 17 december t/m 8 januari bij mn verloofde in Florida.
Kerst en oud & nieuw gevierd. Met kerst kreeg ik van haar een splinternieuwe digitale fotocamera :toocool:
had eerst deze Sony Cybershot 4.1 megapixel camera (DSC-P73):

nu heb ik deze Sony Cybershot 7.2 megapixel camera (DSC-W80) gekregen van haar:

mocht helaas vorige week zaterdag mn nieuwe camera niet mee naar binnen nemen in the matrixx, nieuw beleid :rolleyes:
dus hij kan pas worden getest met Trance Energy :toocool: |
Rond 2002/2003 was er ook zo'n fase dat ze camera's overal gingen verbieden maar dat lijkt me tegenwoordig moeilijk te handhaven met al die camera's op die mobieltjes. Moest je hem bij de ingang in een locker doen ofzo? Of in de auto wegleggen? |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Asperge
Rond 2002/2003 was er ook zo'n fase dat ze camera's overal gingen verbieden maar dat lijkt me tegenwoordig moeilijk te handhaven met al die camera's op die mobieltjes. Moest je hem bij de ingang in een locker doen ofzo? Of in de auto wegleggen? |
ja dat vertelde ik ook tegen een van de security gasten. tegenwoordig hebben ze mobieltjes met 4 megapixel camera's, moeten jullie die ook niet toelaten. Krijg je als antwoord: Dat is onbegonnen werk.
Ik heb hem maar in de auto gelegd. En later tijdens het feest zag ik 4 mensen met een camera en die hadden hem ergens verstopt. Doe ik dus de volgende keer ook :p
Het is niet te hopen dat die security gasten het verkeerd begrepen hadden qua camera's. De meeste lokaties willen geen professionele camera's binnenlaten, alleen van party fotografen. Die van mij is echt niet professioneel. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
ja dat vertelde ik ook tegen een van de security gasten. tegenwoordig hebben ze mobieltjes met 4 megapixel camera's, moeten jullie die ook niet toelaten. Krijg je als antwoord: Dat is onbegonnen werk.
Ik heb hem maar in de auto gelegd. En later tijdens het feest zag ik 4 mensen met een camera en die hadden hem ergens verstopt. Doe ik dus de volgende keer ook :p
Het is niet te hopen dat die security gasten het verkeerd begrepen hadden qua camera's. De meeste lokaties willen geen professionele camera's binnenlaten, alleen van party fotografen. Die van mij is echt niet professioneel. |
Ik weet nog es op Trance Energy dat een kameraad van me bij de ingang of zijn fototoestel moest inleveren of de batterijen eruit halen. Gelukkig hadden we dat al voorzien, want een andere kameraad van me had nog een extra paar meegenomen, in zijn sokken wel te verstaan. :stongue: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik weet nog es op Trance Energy dat een kameraad van me bij de ingang of zijn fototoestel moest inleveren of de batterijen eruit halen. Gelukkig hadden we dat al voorzien, want een andere kameraad van me had nog een extra paar meegenomen, in zijn sokken wel te verstaan. :stongue: |
ik weet niet meer bij welk feest ik dat had, maar met die oude camera moest ik ook mn batterijen eruit halen. Want, werd gezegd, het is een voorwerp waarmee je naar een dj kan gooien. Nou als ik van mn camera afwilt, kan ik ook de gehele camera naar die dj toegooien in zn gezicht. Heb vanaf dat moment ook elke keer de batterijen in mn schoenen gestopt, ook de reserve batterijen :p |
|
|
|
|