|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| Hey is NW inmiddels alweer boven water en/of komen drijven ?:o |
|
|
| ZZandirt |
| kijk eens op groovecollection......:nervous: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
kijk eens op groovecollection......:nervous: |
Nope, ook daar is hij (a.k.a. Kale Bats) niet te vinden. |
|
|
| ZZandirt |
dooie boel weer....
iemand schaken? |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
dooie boel weer....
iemand schaken? |
ja wat slapen nlta's toch vroeg, ik ben altijd een van de laatste terwijl ik meestal rond 12en online ben..
maar ja ik ga je ook zo verlaten :D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
ja wat slapen nlta's toch vroeg, ik ben altijd een van de laatste terwijl ik meestal rond 12en online ben..
maar ja ik ga je ook zo verlaten :D |
ken je nagaan.....
kan je wel schaken uberhaupt? |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ken je nagaan.....
kan je wel schaken uberhaupt? |
haha ! door de mand gevallen |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
haha ! door de mand gevallen |
dat leer ik je nog wel... |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
dat leer ik je nog wel... |
ik kan wel schaken :D maar ja wie niet he
ik kan chinees pokeren, dat kan jij vast niet |
|
|
|
|