|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by jp
No Wave masturbated so hard his spinal core just popped |
gast..... |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by jp
No Wave masturbated so hard his spinal core just popped |
de grap van JP die niet grappig is |
|
|
| @win |
| Bij deze wens ik iedereen nog een hele fijne kerst toe! :) :) :) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by @win
Bij deze wens ik iedereen nog een hele fijne kerst toe! :) :) :) |
Jij ook fijne dagen.
En ofcourse wil ik dat ook aan iedereen wensen.
Fijne Dagen allemaal!! |
|
|
| AirPole |
Ik wens iedereen van NLTA een goede kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar!
:) |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
:rolleyes:
:o |
:o |
|
|
| Ouwe Dwaas |
wat gaan jullie allemaal doen vanavond?
gewoon lekker thuis, bij familie, feesten of eerst familie en dan feesten?
ik ga vanavond mijn laatste oud en nieuw, terwijl ik nog inwoner ben van NL, gewoon gezellie naar mijn ouders, broertje en zijn vriendin.
de rest van de familie komt ook.
Ga nog naar genoeg feesten enne mijn ouders hebben genoeg bier in huis, dus dat zit wel snor :D |
|
|
| AirPole |
Eerst naar me vriendin, omdat die familie op bezoek heeft uit Zuid-Amerika en daarna gewoon naar me maten. Zuup'n verdomme!!!
:D |
|
|
| @win |
Zometeen naar familie lekker eten en vuurwerk afsteken en na 12 uur naar een feestje in de stad :)
Iedereen alvast een knallend 2007 gewenst!! :crazy: |
|
|
| Siesta |
idd, iedereen plezierig 2007 toegewenst!
vnvd naar buddies en dan naar de plaatselijk oud en nieuw partij. gekkehuis :rolleyes: |
|
|
| Massive84 |
| Gaat er iemand nog naar pirates vanavond in utrecht? |
|
|
|
|