|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 73)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Chicane
Zijn inspiratieloze, hersenloze, monotone piemeltjestrance heeft het dan toch gewonnen... yay voor nog meer kansloze trance.. |
vind ik veelste kort door de bocht. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Siesta
vind ik veelste kort door de bocht. |
Meer woorden kan ik ook niet vuil maken aan Armin, van zijn alure van vroegah is helemaal niks meer overgebleven. Universal Religion is echt het toppunt van inspiratieloze meuk om maar 75 minuten vol te proppen en nog een beetje proberen te cashen op rukkertjes die elke week hondstrouw aan de radiogekluistert zijn.
Rellen! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Chicane
Meer woorden kan ik ook niet vuil maken aan Armin, van zijn alure van vroegah is helemaal niks meer overgebleven. Universal Religion is echt het toppunt van inspiratieloze meuk om maar 75 minuten vol te proppen en nog een beetje proberen te cashen op rukkertjes die elke week hondstrouw aan de radiogekluistert zijn.
Rellen! |
hmmmm universal religion vind ik enigszins nog wel goed te doen juist... |
|
|
| AirPole |
Ja, ik leef ook nog. Zit de laatste tijd heel veel achter me PS3, ook dit bericht typ ik vanaf mijn nieuwste aanwinstje.
Anyway, wat er met Armin gebeurd is laat maar weer zien hoe raar de scene wel niet in elkaar zit de laatste tijd. Hij is in ieder geval al lang niet meer de beste. |
|
|
| robin |
| sinte sinte maarten.. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by robin
sinte sinte maarten.. |
robin :D |
|
|
| basvh |
Mixmag van vorige maand ging groot gedeelte over de EDM scene en de toekomst daarvan. Verschillende artikelen over technologie, clubs, distributie & internet.
Ook een mooi interview met richie hawtin. Ging over hoe hij de toekomst ziet van EDM en wat hij vind over de ontwikkelingen van de laatste paar jaar.
Goed interview voor de doemdenkers en sceptici die zeggen dat het niks meer is! |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by AirPole
robin :D |
haaai schat :D |
|
|
| eieregooie |
| flikker op man |
|
|
| Muppy |
| oke ben weg laters! |
|
|
| ZZandirt |
getver wat een kleffe bende hier.... tijd voor een frisse wind:
HOEZZIENOU? GEILE KONTNEUKENDE PUISTENKOPPEN!! LAAT JE RIMMMEN!!
we missen 'm allemaal :-)))):thepirate |
|
|
|
|