return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 79)
View this Thread in Original format
AirPole
Godverdomme zeg, afschaffen die Januari periode van de transfermarkt.


Silva wil graag naar Ajakkes en doet aan werkweigering, Nevland (de held!) gaat waarschijnlijk naar Fulham, omdat die tegen degradatie aanleunen en Kruiswijk verlengt waarschijnlijk zijn contract niet. Nevland is een van de mannen die FC Grunn hebben gemaakt tot wat het nu is, hij is echt een icoon.

Naja, we hebben in ieder geval Matias Cahais van Boca Juniors gecontracteerd.
AirPole
Vage ! Die gast die in de nieuwe Batman film de Joker speelt is dood. Heath Ledger heet ie.





Link
Muppy
quote:
Originally posted by AirPole
Vage ! Die gast die in de nieuwe Batman film de Joker speelt is dood. Heath Ledger heet ie.
Link


drugs are bad hmmmkay
Asperge
quote:
Originally posted by AirPole
Vage ! Die gast die in de nieuwe Batman film de Joker speelt is dood. Heath Ledger heet ie.





Link


Ja echt zeer bizar nieuws, ik zag het vanochtend in de krant staan en had echt zoiets van: hè hoe kan dat nu?:conf:
Ouwe Dwaas
ik kreeg vandaag een telefoontje van mn verloofde uit de VS, dat ze mijn vliegticket gaat betalen om er volgende maand bij te zijn met de Winter Music Conference en Ultra Music Festival, het afsluitende WMC festival in Miami, Florida :crazy: :eyespop:

Ik blijf een weekje :)

Donderdag 27 maart gaan we naar Ajunabeats party met Above & Beyond en Andy Moor
en op vrijdag en zaterdag naar Ultra Music Festival 10 year anniversary.

Een hele lekkere line-up: www.ultramusicfestival.com

dit zijn nog eens geweldige verrassingen :toocool:
Unique2701
Net geslaagd voor mijn rijexamen :D
Massive84
quote:
Originally posted by Unique2701
Net geslaagd voor mijn rijexamen :D


Gefliciteerd man! of vrouw..

Heb mij broertje 300 euro gegeven nog paar dagen geleden, zo dat hij ook kan afrijden.. Ben nu armer :(
Unique2701
quote:
Originally posted by Massive84
Gefliciteerd man! of vrouw..

Heb mij broertje 300 euro gegeven nog paar dagen geleden, zo dat hij ook kan afrijden.. Ben nu armer :(


vrouw :)

Had ik maar zo'n gulle broer :p Mijn ouders hadden me wel voor een deel geholpen, maar je wordt er niet veel minder arm op..
Massive84
quote:
Originally posted by Unique2701
vrouw :)

Had ik maar zo'n gulle broer :p Mijn ouders hadden me wel voor een deel geholpen, maar je wordt er niet veel minder arm op..



oke :)

Tja, hij is 18 en woont op zich zelf met een maat van hem in een andere huis van mij pa. Dus hij wou eerst geld lenen van mij om af te rijden, maar ik zei van je mag het wel hebben. Anders gaat ie stressen over geld en dat wil ik niet, zeker niet als je moet af rijden.

Ik weet wel dat ik het in ongeveer 1100 euro had gehaald. Volgens mij was ik er best oke vanaf gekomen.

Geniet van het rijden, je zal wel na 6 maanden het spuug zat zijn. Ik wil nu een keer dat iemand anders rijdt tijdens het uit gaan, maar aangezien ik de enige in de groep die niet drinkt, ben ik de bob meestal...
BaRTeZ
ff een dikke bump!


Armin deze week elke dag met een soort Radio Dagboek op Radio 1. Hier deel 1:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream...wma?start=14:41

Unique2701
Ik ga morgenavond eindelijk weer een keer uit! Gonna shake my @$$ at Danny Howells :crazy:
Chicane
pics or it didnt happen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 
Privacy Statement