|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Muppy
Er zit echter wel een verschil tussen Langenbach en de CU...Kijk dat de CU bloot wil verbieden is niks nieuws, dat past helemaal in hun straatje. Ik snap Langenbach alleen niet:whip: |
En dan nog iets. Zoals het nu lijkt, wordt de CU natuurlijk een van de regeringspartijen. Kunnen we dan 4 jaar lang dit soort nonsens gezeik aan horen? Het is g*dverdomme eigenlijk niet te geloven. Er zit straks gewoon een partij in de regering die fundamenteel tegen homoseksualiteit is, en nog steeds gelooft dat een of andere entiteit de wereld heeft geschapen in zes dagen.
:confused: |
|
|
| jp |
Heb z'n DVD gedownload, je moet er wel voor in de stemming zijn |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by jp
Heb z'n DVD gedownload, je moet er wel voor in de stemming zijn |
van zijn laatste show?
waar dat stukje ook uit kwam?
zo ja, die staat ook volledig op Google Video. |
|
|
| AirPole |
WTF??!!
Zit net Talpa te kijken, omdat ik verder niet gezapt had en der is nu een of andere gast gewoon een lijk aan het open snijden op TV. EEN VERS LIJK, geen preparatie of wat dan ook.
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by AirPole
WTF??!!
Zit net Talpa te kijken, omdat ik verder niet gezapt had en der is nu een of andere gast gewoon een lijk aan het open snijden op TV. EEN VERS LIJK, geen preparatie of wat dan ook.
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
zag ook net een stukje voor de reclame.
Anatomie voor beginners.
nou ff blijven kijken en we kunnen bij CSI ofzo solliciteren :D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by AirPole
WTF??!!
Zit net Talpa te kijken, omdat ik verder niet gezapt had en der is nu een of andere gast gewoon een lijk aan het open snijden op TV. EEN VERS LIJK, geen preparatie of wat dan ook.
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
Iddddddd
maarja lijken kijken is populair
Kijk hoelang die expo in de beurs van berlage heeft geduurt! (misschien is ie er zelfs nog wel) |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by robin
Iddddddd
maarja lijken kijken is populair
Kijk hoelang die expo in de beurs van berlage heeft geduurt! (misschien is ie er zelfs nog wel) |
Snikkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leef je ook weer????
:gsmile: |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by basvh
Gister verhuisd naar Amsterdam, vanavond inrichten en ff naar leidseplein als het goed is. :toocool: :toocool: :toocool: :toocool:
Ondanks dat wel jammer dat ik Breda heb moeten verlaten. Maar goed ik mag niet klagen :D :D :D |
dichter bij een antal feesten |
|
|
| Ouwe Dwaas |
ik kreeg deze net via de mail doorgestuurd.
echt hilarisch :D
Als er iemand naast je zit in de trein, bus of in het vliegtuig die je
mateloos irriteert....
1. Open stilletjes je laptop tas.
2. Haal je laptop eruit en start hem op.
3. Zorg ervoor dat de persoon die naast je zit het beeldscherm kan
zien.
4. Dan klik je op deze LINK
5. Begin in jezelf te mompelen, richt je hoofd naar boven en sluit je ogen. |
|
|
| Frenkieee |
1. Eer dat die andere persoon je opmerkt staat de timer al op 0
2. Ik zie er niet echt uit als een Midden-Oostelijke terrorist.
3. Toch wel grappig hoor :p |
|
|
| basvh |
Jeaaah ben vandaag afgestudeerd!!!!!!
Een nette 7!!!!! |
|
|
|
|