|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| In Aussieland hebben ze alleen kangerooballen |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
die hebben ze niet in aussie, of wel?
welcome back geez. uitgerust? of juist niet....:D |
Morgen weer werken :whip: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
That sucxzskz |
morgen lekker vrij:D |
|
|
| Unique2701 |
| ik ook! aaaaaaaaaaaaaaaahahahh :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
+1 :o |
jij bent altijd vrij...wat voor werk doe jij eigenlijk? |
|
|
| jp |
| Niks ik heb 3 maanden (450 uur) vakantie opgenomen en gezegd dat ze de tering konden krijgen |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Niks ik heb 3 maanden (450 uur) vakantie opgenomen en gezegd dat ze de tering konden krijgen |
hahaha:D |
|
|
| jp |
Maar goed morgen gaat de telefoon aangezien ik boven op een lijstje sta
Dan hopelijk 3 maanden dubbel inkomen :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Maar goed morgen gaat de telefoon aangezien ik boven op een lijstje sta
Dan hopelijk 3 maanden dubbel inkomen :D |
als wat?:D |
|
|
|
|