return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 60)
View this Thread in Original format
jp
Vakantiegeld is binnen :D
MennoB
Beter!

Morgen maar eens ff mijn belasting teruggave van 2005 opsturen.. heb dat nog steeds nie gedaan!!:eek:
jp
Burp
AirPole
Hehe. Zo, deze weer ff opgegraven.

Anyway, hebben jullie ook zoŽn hekel aan Dr. Phil met zijn nietszeggende, onbenullige adviesjes? Ik kan die kerel echt niet uitstaan. Hij geeft nooit echt een goed advies IMO en probeert altijd een grote moraalridder te spelen, tot schaamteloze hoogte aan toe.

Kijk bijvoorbeeld eens naar dit filmpje. De maker van de bekende 'Bumfight' films is bij hem te gast, maar omdat hij zich als Dr. Phil verkleedt heeft, wordt hij gewoon weggestuurd door Dr. Phil, waarna Dr. Phil natuurlijk weer de moraalridder gaat spelen. Wel lachen filmpie.

Link

:)
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by AirPole

Anyway, hebben jullie ook zoŽn hekel aan Dr. Phil met zijn nietszeggende, onbenullige adviesjes? Ik kan die kerel echt niet uitstaan. Hij geeft nooit echt een goed advies IMO en probeert altijd een grote moraalridder te spelen, tot schaamteloze hoogte aan toe.

Kijk bijvoorbeeld eens naar dit filmpje. De maker van de bekende 'Bumfight' films is bij hem te gast, maar omdat hij zich als Dr. Phil verkleedt heeft, wordt hij gewoon weggestuurd door Dr. Phil, waarna Dr. Phil natuurlijk weer de moraalridder gaat spelen. Wel lachen filmpie.

Link

ik mag hem ook niet en ik had het filmpje gezien op tv bij de Wereld Draait Door.
En inderdaad speelt hij weer de moraal ridder.

Van mij mogen ze hem van de buis halen.
Ouwe Dwaas
quote:

Link

ik mag hem ook niet en ik had het filmpje gezien op tv bij de Wereld Draait Door.
En inderdaad speelt hij weer de moraal ridder.

Van mij mogen ze hem van de buis halen.
Ouwe Dwaas
even van onderwerp veranderen.
even de lachspieren weer trainen,

check deze geweldige video:
stand up comedy video

echt om te lachen
robin
quote:

Link

Wat een klootviool (niet dat ik die bumfights zooi goedkeur.. hij verdient inderdaad gewoon schaamteloos geld aan die zwervers) m eerst naar de studio laten komen, en m dan wegtrappen :rolleyes:

Wel mooi dat die gast er dan nog ff tussendoor roept dat dr phil feitelijk hetzelfde doet.. (geld verdienen door andermans leed op tv uit te zenden min of meer) zit natuurlijk ook een kern van waarheid in
AirPole
quote:
Originally posted by robin
Wat een klootviool (niet dat ik die bumfights zooi goedkeur.. hij verdient inderdaad gewoon schaamteloos geld aan die zwervers) m eerst naar de studio laten komen, en m dan wegtrappen :rolleyes:

Wel mooi dat die gast er dan nog ff tussendoor roept dat dr phil feitelijk hetzelfde doet.. (geld verdienen door andermans leed op tv uit te zenden min of meer) zit natuurlijk ook een kern van waarheid in

:D

Anyway dat andere filmpje van Pablo Fransisco die Ouwe Dwaas postte is ook tof, ik had em alleen al gezien.
robin
hey rik, poker je nog steeds?

van het weekend mn 2 euro ruim ver 6 voudigd :D

AirPole
quote:
Originally posted by robin
hey rik, poker je nog steeds?

van het weekend mn 2 euro ruim ver 6 voudigd :D

Goed bezig mijn zoon! Ik ben trots op je, en ja ik poker nog steeds. Dat blijft ook nog wel ff zo.

;)
robin
quote:
Goed bezig mijn zoon! Ik ben trots op je, en ja ik poker nog steeds. Dat blijft ook nog wel ff zo.

;)

Hoe kunnen we tegen elkaar spelen? (met andere spelers ook nog)

Misschien meer mensen interesse?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Privacy Statement