|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Freezel
Tis koud in Schotland maar bier en BBQ is lekker :D |
geen whiskey???? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
x |
Het is symbolisch. We spelen eerst met wapens maar met elkaar spelen blijkt toch leuker :D |
|
|
| ZZandirt |
dooie boel hier zeg...!
iedereen bij schoonmama op bezoek?? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
dooie boel hier zeg...!
iedereen bij schoonmama op bezoek?? |
Nee, aan 't werk |
|
|
| ZZandirt |
iets met filmpies deed je toch?
ikke kijk fijn christmas caroll by the muppetzz |
|
|
| jp |
| Leuk. Effe de TV aanzetten |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
iets met filmpies deed je toch?
ikke kijk fijn christmas caroll by the muppetzz |
Ik heb net de dvd Muppets in space gekregen :toocool: |
|
|
| jp |
| Gatverdamme Pettie Brart op TV :eek: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
iets met filmpies deed je toch? |
Ja, films draaien :) Tis lekker rustig vandaag iig heerlijk chillen... We hebben wat lichtjes uitgedaan en een zak waxinelichtjes gekocht bij de avondwinkel... Prima uit te houden hier, en dat tegen 200% :D |
|
|
| jp |
| He gelukkig Ei is online :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, films draaien :) Tis lekker rustig vandaag iig heerlijk chillen... We hebben wat lichtjes uitgedaan en een zak waxinelichtjes gekocht bij de avondwinkel... Prima uit te houden hier, en dat tegen 200% :D |
Merry X-mas eggy :D |
|
|
| jp |
| Dom dom dom om niet effe drank te halen zaterdagmiddag |
|
|
|
|