Originally posted by Muppy
dordrecht:eyespop: :D :crazy:
Wat is er loos met Dordtjeknor? :)
Frenkieee
NAC Breda Cupfighters! :D :D
AirPole
quote:
Originally posted by Frenkieee
NAC Breda Cupfighters! :D :D
Ja, of niet zeg. Ik weet nog dat ze hier vorig jaar tegen mijn cluppie Grunn speelden en Grunn verloor gewoon! Toen speelde die kut Leonardo nog bij NAK.
Muppy
quote:
Originally posted by Chicane
Wat is er loos met Dordtjeknor? :)