return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 58)
View this Thread in Original format
basvh
zaterdag naar de matrixx geweest. Nou wat een bagger tent is dat zeg. Tis daar erg kil en totaal geen club sfeer, het zag er allemaal erg cheap uit. Deep Dish (Sharam) was veel te diep voor het aanwezige volk. Daarna gingen lacroix en erick e alleen maar hitjes draaien, toen ging het wel los. Geluid trouwens was ook waardeloos.

Achteraf toch wel een gezellige avond gehad doordat we veel hebben gelachen en we gewoon het verstand op nul hebben gezet.
jp
Geluid is inderdaad kut daar :mad:
magrec
quote:
Originally posted by basvh
zaterdag naar de matrixx geweest. Nou wat een bagger tent is dat zeg. Tis daar erg kil en totaal geen club sfeer, het zag er allemaal erg cheap uit. Deep Dish (Sharam) was veel te diep voor het aanwezige volk. Daarna gingen lacroix en erick e alleen maar hitjes draaien, toen ging het wel los. Geluid trouwens was ook waardeloos.

Achteraf toch wel een gezellige avond gehad doordat we veel hebben gelachen en we gewoon het verstand op nul hebben gezet.

Dat kon je vooraf al wel voorspellen ;) Wordt tijd dat deep dish (gewoon met zijn 2'en} het paard in den haag gaat afbreken..tenminste als dat nog over eind staat na volgende week woensdag.:p
Siesta
Wat vinden we van het nieuwe album van JXL!

Ik vind het echt een van de betere albums van de laatste tijd! Wat een vette CD! vooral Drift away en Honey zijn echt super! Such a tease is ook een schitterend nummer. Het nummer Today vind ik helemaal niks. Maar de rest is echt vet!

Jammer dat er maar 10 tracks opstaan
basvh
quote:
Originally posted by magrec
Dat kon je vooraf al wel voorspellen ;)

had ik ook al zeker rekening meegehouden maar toch hoop je dat het niet zo is. Had ook veel liever naar Sander K. in La Rocca gegaan maar helaas kon niemand gister.

Maar ik kom de matrixx binnen wat zie ik> het is een kille hal en ze hebben de gemetselde muren gewoon wit gelaten. Ten eerste ziet dat er cheap uit ten tweede creeerd dat geen intieme sfeer. Verder zien de barren uit ook niet uit. Op een groovy night zoals exxellent mag je toch zeker wel lekkere cocktails verwachten en dan jah het geluid.
Zeker bij de deep house wat DD draait is het lekkerst als je van die goede lage subwoofers hebt waardoor de basslijnen tot leven komen.
Muppy
quote:
Originally posted by Siesta
Wat vinden we van het nieuwe album van JXL!

Ik vind het echt een van de betere albums van de laatste tijd! Wat een vette CD! vooral Drift away en Honey zijn echt super! Such a tease is ook een schitterend nummer. Het nummer Today vind ik helemaal niks. Maar de rest is echt vet!

Jammer dat er maar 10 tracks opstaan

ik vind hem ook onwijs vet! I've got a Xerox to copy is ook superstoer! Verder vind ik de rustigere nummers wat minder, en Today kan ik nu eigenlijk niet meer horen...Toch heeft JXL me erg verrast met dit album. Het is weer heel wat anders dan zn vorige:rolleyes:
robin
http://frontpage.fok.nl/nieuws/64920

quote:

Maker 'Housewitz' deze week voor de rechter
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: maandag 22 mei 2006 @ 12:26

JustitieDe maker van het omstreden internetfilmpje Housewitz moet woensdag voor de politierechter verschijnen. De 23-jarige student Dirk T. uit Brielle zal zich moeten verantwoorden wegens discriminatie en belediging van Joden.

Vorig jaar ontstond internationale opschudding over het filmpje. De Poolse minister van Buitenlandse Zaken eiste actie van Nederland. Justitie-minister Piet Hein Donner noemde de clip ''walgelijk''. Het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) deed vervolgens tot twee keer toe aangifte tegen de maker van 'Housewitz'.

Grap
Het filmpje was volgens Dirk T. bedoeld als grap. Het was een 'reclame' voor het fictieve technofeest 'Housewitz', dat moest plaatsvinden op 4 mei 2005 op het terrein van het voormalige vernietigingskamp Auschwitz. Te zien is onder meer een hek met het opschrift 'Tanzen macht frei', een verwijzing naar de originele Auschwitzpoort met de tekst 'Arbeit macht frei'.

In de animatie zijn verder uitgemergelde lichamen van Joodse kampslachtoffers te zien met de tekst: Dresscode: dress as skinny Jew. Verder bevat het filmpje onder meer beelden van de gaskamers (met de tekst dat 'douchen gratis is') en een stapel lijken waarbij vermeld staat dat er een gangbang zal plaatsvinden. Het filmpje wordt afgesloten met een afbeelding van Adolf Hitler.

De maker heeft zich eerder al uitgebreid geëxcuseerd voor zijn creatie.

GeenStijl
Het MDI deed indertijd ook aangifte gedaan tegen weblog GeenStijl, omdat die weigerde een mirror van het filmpje weg te halen. Onbekend is hoe het met die aangifte staat.

:D
jp
Die jongen is al genoeg gestraft. Remember de kuub's zand op de oprit en elke dag 4 pizzakoeriers voor de deur. Die Dickie Thijssen is maandenlang getreiterd

De advocaat zal hier zeker op zinspelen en de rechter moet hier ook rekening mee houden

Diverse joodse komieken maken grappen over de holocaust. Het gaat hier dan ook om het DOEL van het filmpje. Dat is niet het verheerlijken van rascisme maar 'humor'. Hoe fout het ook mag zijn, ik vind vervolging te ver gaan.
robin
serieus :D Heb ik niets van meegekregen verder

Ik zou hier ook niet direct een straf op willen zetten (zeker niet als ie iid dat soort gezeik over zich heen gehad heeft..) maar uit principe toch wel iets.. boete , of iets doen voor 'de maatschappij' op wat voor manier dan ook.. tripje kamp westerbork misschien. Ik vind een officiele maatregel toch wel op zn plaats eerlijk gezegt :o

Er is een verschil tussen en grap maken en op een lompe en botte manier een concentratie kamp afschilderen als feest locatie..
AirPole
Haha, eigen schuld. Grappig om te lezen dat ie voor de rechter komt nu. De politierechter zal hem wel een taakstraf geven.

jp
Zoiets is GEEN strablad waard
robin
quote:
Originally posted by jp
Zoiets is GEEN strablad waard

Vind ik ook niet, zeker als ie al zo veel over zich heen heeft gekregen.. maar ik vind ook dat er een soort van officiele afloop (en concequentie) moet zijn.. anders is het net alsof 'de maatschappij' het niet vind kunnen (en beetje eigen rechter gaat spelen, door m zelf te straffen) en dat het OM het schijnbaar wel oke vind (en het is ook niet oke imo)

(wat is m ten laste gelegt dan eigenlijk?)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Privacy Statement