|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
| ijsthee iemand? :o :) |
|
|
| jp |
| Neem de thee maar, wil wel ijs |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ijsthee iemand? :o :) |
nee baco :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ok dan niet :( |
We vinden je wel lief hooor......:) |
|
|
| BaRTeZ |
| kom dan morgen ook niet klagen over katers en andere poesebeestjes |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
kom dan morgen ook niet klagen over katers en andere poesebeestjes |
Van baco krijg ik nooit een kater, wel van bier :) |
|
|
| BaRTeZ |
| komt er nog iets leuks op tv of kan ik een film aanzetten? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
komt er nog iets leuks op tv of kan ik een film aanzetten? |
Ik zou voor een dvd gaan....helemaal nix op tv :whip: |
|
|
| BaRTeZ |
ok film dan maar
doei |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ok film dan maar
doei |
welke dan |
|
|
|
|