| robin |
Thanks :)
| quote: | Originally posted by jp
Budget (www.budget.nl) is trouwens de goedkoopste aanbieder en je kan er als 18-jarige huren.
Hun borg is opgebouwd uit de verwachte huursom, het eigen risico plus € 75.- voor de brandstof. Je betaalt de huur dus eigenlijk vooraf ;) |
Dat huren als 18 jarige is vooral een probleem ja.. er is 1 auto (golf cabrio van een gooise mama zeg maar :D leer, stoelverwarming etc :toothless en 6 mensen (waarvan 1 met canadees rijbewijs.. weet niet 100% zeker of die handgeschakelt kan rijden eerlijk gezegt, 1 met NL rijbewijs, 21 jaar, 2,5 jaar rijbewijs 1 met 3 maanden NL rijbewijs, 18 jaar, maar die hoort bij de golf zeg maar :toothless en hopelijk ikzelf met NL rijbewijs.. dan een maand en ik ben 18) |
|
|