|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
wat denk je zelf? :o
is niks voor mij, ben ook nog es straatarm nu :(
k ga ff ontbijten.. |
|
|
| jp |
| Nee dat dacht ik al :D |
|
|
| Unique2701 |
| wat heb ik een mooie avatar :D :D kwijl kwijl |
|
|
| jp |
| Nee niet weer die New Kids On THe Block-achtige figuur :whip: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Unique2701
wat denk je zelf? :o
is niks voor mij, ben ook nog es straatarm nu :(
k ga ff ontbijten.. |
arme hollander :p |
|
|
| Unique2701 |
| geld geven of stfu :p |
|
|
| Unique2701 |
3 maanden vakantie EN geld vangen?
ehh nee sorry :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Unique2701
3 maanden vakantie EN geld vangen?
ehh nee sorry :p |
Unique2701
Date Registered: Apr-14-2005
Status: Supreme tranceaddict
Total Posts: 356
Nog effe en je bent custom
:toocool: |
|
|
| Unique2701 |
| :eyes: hooray! |
|
|
| jp |
| Effe snel doorposten dus :D |
|
|
| Muppy |
| aanzetten tot spammen heet dat jp... |
|
|
|
|