|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Ik heb vandaag de lekkerste kont van heel nederland mogen aanschouwen. Hier kan geen kont (ook niet op 1 van de duizenden foto's van JP) tegen op. Ik smolt totaal. Zo mooi rond, zo mooi straks, zo gigantisch kneedbaar, zo aaibaar..OCH, ik ben verliefd op dat kontje...........zucht. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb vandaag de lekkerste kont van heel nederland mogen aanschouwen. Hier kan geen kont (ook niet op 1 van de duizenden foto's van JP) tegen op. Ik smolt totaal. Zo mooi rond, zo mooi straks, zo gigantisch kneedbaar, zo aaibaar..OCH, ik ben verliefd op dat kontje...........zucht. |
En dat hou je dan voor jezelf!!:whip:
Oftewijl.. FOTO's :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MennoB
En dat hou je dan voor jezelf!!:whip:
Oftewijl.. FOTO's :D |
Deze hou ik inderdaad voor mezelf. :D |
|
|
| jp |
| Tja zodra een bepaalde leeftijd bereikt wordt dan krijg je daar oog voor :happy2: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Tja zodra een bepaalde leeftijd bereikt wordt dan krijg je daar oog voor :happy2: |
Zodra een bepaalde leeftijd bereikt is krijg je daar steeds minder oog voor. :p |
|
|
| jp |
| Knijpen niet kijken :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Knijpen niet kijken :p |
Was het maar zo'n feest :p |
|
|
| jp |
| Soms wel hoor, vooral als er GHB in het spel is |
|
|
| New Wave |
| Wat heerlijk die belgen. Hoe snel ze daar op hun pik getrapt zijn. :p Mijn oude hobby weer opgepakt.:p |
|
|
| ZZandirt |
heb je eindelijk Aurélie ontmaagd????
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
heb je eindelijk Aurélie ontmaagd????
:eyes: :eyes: :eyes: |
:D
Ik heb haar trouwens 1 keer via MSN gesproken. Daarna niet meer :D
Nu is d elol er ene beetje af :D Belgen op stang jagen i snu even mijn tijdverspilling missie :p Toni_d2 gehad, nu net Tiger777 uitgelult. Oldskool gevoel geeft dit. :p |
|
|
| jp |
| De fransen geven meer voldoening qua flamen |
|
|
|
|