return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 5)
View this Thread in Original format
New Wave
Ik heb vandaag de lekkerste kont van heel nederland mogen aanschouwen. Hier kan geen kont (ook niet op 1 van de duizenden foto's van JP) tegen op. Ik smolt totaal. Zo mooi rond, zo mooi straks, zo gigantisch kneedbaar, zo aaibaar..OCH, ik ben verliefd op dat kontje...........zucht.
MennoB
quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb vandaag de lekkerste kont van heel nederland mogen aanschouwen. Hier kan geen kont (ook niet op 1 van de duizenden foto's van JP) tegen op. Ik smolt totaal. Zo mooi rond, zo mooi straks, zo gigantisch kneedbaar, zo aaibaar..OCH, ik ben verliefd op dat kontje...........zucht.


En dat hou je dan voor jezelf!!:whip:

Oftewijl.. FOTO's :D
New Wave
quote:
Originally posted by MennoB
En dat hou je dan voor jezelf!!:whip:

Oftewijl.. FOTO's :D



Deze hou ik inderdaad voor mezelf. :D
jp
Tja zodra een bepaalde leeftijd bereikt wordt dan krijg je daar oog voor :happy2:
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Tja zodra een bepaalde leeftijd bereikt wordt dan krijg je daar oog voor :happy2:


Zodra een bepaalde leeftijd bereikt is krijg je daar steeds minder oog voor. :p
jp
Knijpen niet kijken :p
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Knijpen niet kijken :p


Was het maar zo'n feest :p
jp
Soms wel hoor, vooral als er GHB in het spel is
New Wave
Wat heerlijk die belgen. Hoe snel ze daar op hun pik getrapt zijn. :p Mijn oude hobby weer opgepakt.:p
ZZandirt
heb je eindelijk Aurélie ontmaagd????

:eyes: :eyes: :eyes:

New Wave
quote:
Originally posted by ZZandirt
heb je eindelijk Aurélie ontmaagd????

:eyes: :eyes: :eyes:


:D

Ik heb haar trouwens 1 keer via MSN gesproken. Daarna niet meer :D
Nu is d elol er ene beetje af :D Belgen op stang jagen i snu even mijn tijdverspilling missie :p Toni_d2 gehad, nu net Tiger777 uitgelult. Oldskool gevoel geeft dit. :p
jp
De fransen geven meer voldoening qua flamen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Privacy Statement