|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Zoek de verschillen :happy2: |
|
|
| Freezel |
| Vind die Rafaella toch meer op Oprah lijken :p |
|
|
| jp |
| Dat hele Idols valt in het niet bij de kwaliteit van American Idol, vooral dit jaar is het echt genieten :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Freezel
Vind die Rafaella toch meer op Oprah lijken :p |
+1 |
|
|
| basvh |
gister toch weer iets geinigs meegemaakt.
ik sta in de kroeg aan de bar en wil bier bestellen. naast me staat een zeer goed uitziende meid. die heeft net 3 bier besteld, in haar linker hand heeft ze 10 euro die ze net terugstopt in haar zak. vervolgens draait ze naar me toe en zegt: ik ben me geld vergeten kan jij die biertjes voor mij betalen. Ik dacht bij mezelf, wtf je kan dan wel lekker zijn maar je gaat niet me lopen dissen dus ik zeg zo: he schat volgens mij stop je net 10 euro in je linker broekzak. Zo was zij dus ff flink uitgelult, vervolgens liep ze boos weg maar paar minuten later kwam ze terug met een fototoestel en moest ik met haar innig op de foto.
:haha: :haha: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
gister toch weer iets geinigs meegemaakt.
ik sta in de kroeg aan de bar en wil bier bestellen. naast me staat een zeer goed uitziende meid. die heeft net 3 bier besteld, in haar linker hand heeft ze 10 euro die ze net terugstopt in haar zak. vervolgens draait ze naar me toe en zegt: ik ben me geld vergeten kan jij die biertjes voor mij betalen. Ik dacht bij mezelf, wtf je kan dan wel lekker zijn maar je gaat niet me lopen dissen dus ik zeg zo: he schat volgens mij stop je net 10 euro in je linker broekzak. Zo was zij dus ff flink uitgelult, vervolgens liep ze boos weg maar paar minuten later kwam ze terug met een fototoestel en moest ik met haar innig op de foto.
:haha: :haha: |
hahaha zie je...ze bestaan dus echt: golddiggers:D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Muppy
hahaha zie je...ze bestaan dus echt: golddiggers:D |
was een leermomentje bas...: vrouwen hebben ook pickuplines....
altijd scherp zijn in zo'n geval: "tuurlijk, mop. ik pak het morgenochtend wel uit je broekzak...."
ze vond je gewoon leuk en je had het niet eens door... :haha: :haha: :haha: :whip: |
|
|
| ZZandirt |
ff aandacht voor het volgende:
ei was ons allemaal te snel af.... for the record gheheh... het kortste inb4dalocklijstje..
HERE
onze superoplettende modderetert...applaus! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
altijd scherp zijn in zo'n geval: "tuurlijk, mop. ik pak het morgenochtend wel uit je broekzak...."
|
so die is cheap, mwahaha, sorry maar dat vrouwtje van gister was totaal niet het type die voor zn cheap ass line valt.
vrouwen van tegenwoordig moet je anders benaderen zzzzannie, tis immers geen 1992 meer. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by basvh
so die is cheap, mwahaha, sorry maar dat vrouwtje van gister was totaal niet het type die voor zn cheap ass line valt.
vrouwen van tegenwoordig moet je anders benaderen zzzzannie, tis immers geen 1992 meer. |
you're missing the point... de eerste met een cheap-ass line was zij.... meteen en smoes om nummers uit te wisselen en nog een keer af te spreken... 3 biertjes is nog wel te overzien....
en lines zijn niet mijn manier inderdaad.. ik stel gewoon voor om te gaan zoenen.... |
|
|
| jp |
| De vrouwen waren veel leuker in 1992 |
|
|
|
|