|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
| quote: | Originally posted by robin
haaai schat :D |
hai poepie.
Hou je nog een beetje van me? Hoe is het met je? |
|
|
| Siesta |
ooit was dit een thread waar elk uur wel iets gepost werd, keiharde ruzies etc, flamewars
:( |
|
|
| Muppy |
| House sucks...:whip: |
|
|
| AirPole |
| Ja, zucht. Lekker rellen met Tim en Bram. Waar de neuk zijn die tijden. Hopen dat iedereen dit jaar weer eens komt kijken ofzo... |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppy
House sucks...:whip: |
hehehe, leuke poging :p |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
hehehe, leuke poging :p |
W00t! Wat dacht je van 'Friesland Sucks!!!'
:wtf: |
|
|
| Muppy |
Hahaha:haha:
OT: Het is natuurlijk wel zonde... |
|
|
| basvh |
Vandaag een slechte dag voor ons mannen:
Yabyum dicht en de dakar ralley afgelast. Is er gvd dan niks meer heilig op deze wereld!!!! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
Vandaag een slechte dag voor ons mannen:
Yabyum dicht en de dakar ralley afgelast. Is er gvd dan niks meer heilig op deze wereld!!!! |
Ja dat van die rally is eeuwig zonde...op zich wel te begrijpen. Ik heb vorig jaar ook al berichten gehoord over rijders die bedreigd werden enz.
Yabyum: nooit geweest, dus kan geen mening vormen:P |
|
|
| AirPole |
| Van de Dakar Rally is gewoon facking niet normaal. Het zou dreiging ondervinden van moslimterreur, dat geloof je toch gewoon niet. Is er dan niks meer heilig in deze wereld. Bah. |
|
|
| Chicane |
"Terrorists invaded our imagination!"
South Park = win. |
|
|
| AirPole |
| In spin, de bocht gaat in. Uit spuit, de bocht gaat uit? |
|
|
|
|