|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| quote: | Originally posted by AirPole
W00t! Wat dacht je van 'Friesland Sucks!!!'
:wtf: |
gedeeltelijks heb je echt gelijk ja:D |
|
|
| Siesta |
kent iemand die plaat nog met Chimera als titel, in de plaat worden geluiden gebruikt van Mission Impossible 2. Weet iemand nog van wie deze plaat was? En waar ik deze kan downloaden?
:) |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Siesta
kent iemand die plaat nog met Chimera als titel, in de plaat worden geluiden gebruikt van Mission Impossible 2. Weet iemand nog van wie deze plaat was? En waar ik deze kan downloaden?
:) |
Hemstock & Jennings - Chimera? |
|
|
| Siesta |
dat is em idd.
Weet je ook waar ik em kan vinden? (beatport staat ie niet) |
|
|
| Asperge |
Vroeger was dit ook een heerlijk topic voor studie ontwijkend gedrag, dat valt vandaag de dag ook tegen, 2008 sucks:p
(en nu snel terug naar de studieboeken) |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Asperge
Vroeger was dit ook een heerlijk topic voor studie ontwijkend gedrag, dat valt vandaag de dag ook tegen, 2008 sucks:p
(en nu snel terug naar de studieboeken) |
Heb vandaag mijn laatste tentamen, Strafrecht II. Een vak die ik nu voor de 5e keer over doe :stongue: |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by AirPole
Heb vandaag mijn laatste tentamen, Strafrecht II. Een vak die ik nu voor de 5e keer over doe :stongue: |
Ik ga binnenkort ook voor de 6e keer Recht herkansen :nervous: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Ik ga binnenkort ook voor de 6e keer Recht herkansen :nervous: |
Dat vak heet gewoon Recht? Vaag. Is het een allegaartje van allerlei juridische vakken of is het alleen privaatrecht?
Als je iets niet snapt mag je me altijd PM'en :p |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by AirPole
Dat vak heet gewoon Recht? Vaag. Is het een allegaartje van allerlei juridische vakken of is het alleen privaatrecht?
Als je iets niet snapt mag je me altijd PM'en :p |
Het is van alles een beetje. Boek is van CJ Loonstra, Hoofdlijnen Nederlands Recht.
kutvak :whip: |
|
|
| Siesta |
helaas is de vakantie weer voorbij idd:(
Ik zit hier ook diep in de boeken:(:(:(:( |
|
|
| Muppy |
Ik heb dat nummer wat je bedoeld op mijn computer staan als:
Adam White pres. Angel Dust - Chimera
En die heeft ook dezelfde deuntjes als in de film:D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Het is van alles een beetje. Boek is van CJ Loonstra, Hoofdlijnen Nederlands Recht.
kutvak :whip: |
Lol, wat studeer je dan? Politicologie ofzo? Sociologie? |
|
|
|
|