return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 6)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by jp
De fransen geven meer voldoening qua flamen


Mwjha ,maar als ze in het frans typen dan loopt het mis in de communicatie. natuurlijk een grote uitdaging maar bijna ommogelijk :p In het nederlands is het makkelijk. :) En ze happen zeer goed die belgen :p
jp
Happen... ik krijg trek in bitterballen :wtf:
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Happen... ik krijg trek in bitterballen :wtf:


oei, is inderdaad wel weer eens heerlijk.
jp
Het is nu te laat om te gaan bakken :(
Muppy
quote:
Originally posted by jp
Het is nu te laat om te gaan bakken :(


bij ons is het nooit te laat om bitterballen te bakken:happy2:
Muppy
quote:
Originally posted by jp
Het is nu te laat om te gaan bakken :(


bij ons is het nooit te laat om bitterballen te bakken:happy2:
ZZandirt
quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha ,maar als ze in het frans typen dan loopt het mis in de communicatie. natuurlijk een grote uitdaging maar bijna ommogelijk :p In het nederlands is het makkelijk. :) En ze happen zeer goed die belgen :p



imbeciel is een normaal frans woord hoor.
ZZandirt
quote:
Originally posted by Muppy
bij ons is het nooit te laat om bitterballen te bakken:happy2:


te laat??? bij ons heet dat te vroeg...!!! 08.28 een vette hap...? kword geloof ik misselijk nu..:D
Muppy
quote:
Originally posted by ZZandirt
te laat??? bij ons heet dat te vroeg...!!! 08.28 een vette hap...? kword geloof ik misselijk nu..:D


haha ik heb ze niet nu gebakken hor:D gelukkig nie;)
jp
Een lekkere kroket zou er ook wel in gaan :eyes:

MaGiK54
Bitterballen rocken :tongue2
ZZandirt
die hebben ze niet in aussie, of wel?

welcome back geez. uitgerust? of juist niet....:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Privacy Statement