|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
volgende week weer. de kater van gister is eindelijk weg aan het trekken.. |
tssss ook niks gewend,ik ben al weer paar dagen achter elkaar in de kroeg te vinden. studentenleven blijft mooi! |
|
|
| ZZandirt |
ik werd gisterenochtend al wakker met een kater van donderdag. dat ging pas over na het eerste biertje om 12.30. vervolgens de halve dag uit-de-wind-in-de-zon-met-een-biertje.... pillie getest voor iemand, (moest er toch eens van komen dit kwartaal..) dus om 00.30 het eiveer gemist en daarmee laatste tram. kijk dam moet je wel door de stad teruglopen langs (en door) al die kroegen :D ik doe ff ene dagje rustig aan :D.
maar veel plezier hoor! |
|
|
| basvh |
| tjah en ook nog eens gratis bier vanavond.....:tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by basvh
tjah en ook nog eens gratis bier vanavond.....:tongue2 :tongue2 :tongue2 |
.... waar? ok ik ben om, ik kom eraan!!!! |
|
|
| robin |
| waar is new wave :( |
|
|
| jp |
Tijd voor een internationaal opsporingsbevel
Interpol moet ingeschakeld worden :o |
|
|
| robin |
En csi! en die gasten van cobra11! en de met cee o cee ka!
allemaal :( !!! |
|
|
| jp |
| Heeft iemand een adres van die rukvogel? Ga 'm uit z'n bed trekken :mad: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Heeft iemand een adres van die rukvogel? Ga 'm uit z'n bed trekken :mad: |
zo groot is hoevelaken ook weer niet. gewoon bij elk huis aanbellen |
|
|
| jp |
| Dat is op zich wel een optie. Het gaat in ieder geval sneller dan met valse politiepas bij de gemeente info proberen te krijgen :o |
|
|
| ZZandirt |
| ik denk dat ie onder een nieuwe naam loopt te proghoereren op groovecollection :D:D:D |
|
|
| jp |
| Nah, z'n IP is gelogd dus hadden er al lang belletjes moeten rinkelen... |
|
|
|
|