|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Je hebt er echt nix an he |
|
|
| MaGiK54 |
| Wie gaan we hitten ? |
|
|
| MaGiK54 |
| Nog maar een baco inschenken |
|
|
| ZZandirt |
whaaaaaaaaaaaa ijsthee!!
daar zit echt een hoop troep in...:D
dan nog liever magik's Cuba Libre
proost allen! op het kindeke jezus, dan maar.. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
komt er nog iets leuks op tv of kan ik een film aanzetten? |
zeker wel!!
vnv wild at heart op veronica.
david lynch's beste film
ellen barkin nicholas cage en wiliam dafoe
s/t chris Isaac (wicked game)
zeer de moeite waard!! |
|
|
| eieregooie |
| Zalig Spamfeest allemaal :) |
|
|
| jp |
| Ei wat trek je aan morgen? :p |
|
|
| eieregooie |
| ik ga denk ik voor mijn lederen string in combitanie met mijn satijnen nachthemdje :) |
|
|
| jp |
Cool want dit is gisteren binnen gekomen

Gaat zeker opvallen :toocool: |
|
|
|
|