|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| LOL! Die is VET! Wat is Harmen nog jong man! :D |
|
|
| New Wave |
| Hij blijft een broekie. :D |
|
|
| SnuggLe |
Geen Marioparty btw? :D
Dit lijkt op een ps1. |
|
|
| New Wave |
Bij deze editie was jij zo ontzettend stoned van de powerplant die ik van Oedo hag gekregen. :p

Johan in de achtergrond :p |
|
|
| SnuggLe |
| DUH, welke Nexus was ik niet stoned? :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
DUH, welke Nexus was ik niet stoned? :D |
Jij was altijd stoned. :p Bijn anet zo erg als Alpha. :p Die powerplant hakte er behoorlijk in. Na een paar trekjes wilde je al niet meer. :D |
|
|
| basvh |
| er is ergens ook nog een mega 2001 of 2002 innercity fotos met denk zn 20 tot 30 Ta'ers erop |
|
|
| New Wave |
| Was dat niet 2003. :p? |
|
|
| basvh |
| volgens mij niet, toen liep josta daar ergens met een bord rond waar TA opstond. Heb toen tijdje met die Robvef staan praten was best relaxte kerel maar ook hier van het forum verdwenen |
|
|
| New Wave |
| Ah dan had ik vast geen zin in een meeting. :D Ik stond er niet op toch :p? Toen stond ik in de technozaal. :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nog nooit vertoonde beelden. :D

Ik heb er ook nog 1 van harmen in zijn onderbroek maar die zullen we maar niet neerzetten. :D |
WAAAAAAAAAAATTTT
Deze foto ken ik niet eens man, euh en die andere foto hoeft idd niet gepost te worden.
Toen was ik 19 denk ik, wel mooi daar bij theseus beetje bier zuipen, blowen en spelen op de gamecube
Toen ik was ik 19 denk ik. Tering wat een iel gastje was ik toch ook. Morgen nog zwaarder trainen in de sportschool. :p :cool:
Hehe mijn 1e innercity 2000 toen ik 17 was:
 |
|
|
| SnuggLe |
| Ik kan me nog een meeting op Dance Valley 2000 (of was het 2001?) herinneren waarin Tim op zijn kisten boos was op mijn omdat ik bij RMF zat :D :D :D Ding Chavez was daarbij, Harmen, Jukx dacht ik, Josta. |
|
|
|
|