return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 28)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Siesta
waar is snuggere lul eigenlijk tegenwoordig?

zie hem alleen af en toe in een kansloos "uislag-bericht" van feyenoord&ajax op fok.nl.:conf:

all gone to groovecollection, stuk gezelliger daar :rolleyes:
Beter zo toch? Alle progressive liefhebbers naar een board over vooral progressive en jullie kunnen je weer concentreren op jullie core business: Trance

tsjah en dan snuggle de schuld geven dat mensen hier niet meer posten??:rolleyes:
jp
Groove Collection klinkt nogal gay :nervous:
Siesta
quote:
Originally posted by magrec
Beter zo toch? Alle progressive liefhebbers naar een board over vooral progressive en jullie kunnen je weer concentreren op jullie core business: Trance

tsjah en dan snuggle de schuld geven dat mensen hier niet meer posten??:rolleyes:

sorry maar waar geef ik snuggle de schuld dat mensen hier niet meer posten?

Lang leve de vrijheid! lang leve progressive :nervous: :rolleyes:
ZZandirt
quote:
Originally posted by magrec

vind jerry erg aardig en GC een goed initiatief.

vind het alleen errug ZIELIG dat men gewoon weggeronseld wordt....
(en dan nog op GC posten: kijk mij eens gay zijn en members bij TA wegtrekken.....TA is voor watjes. (vergetend dat ze er zelf meerdere jaren bij zaten (who's da looooooooozart???)

"jaaaa er gebeurt hier nooit iets en niemand post meer iets fatsoenlijks......"
" heey kijk eens wat een leuke link die jongen post"
"laten we hem snel naar GC halen, hebben we daar ook wat leuke linkies."
"ja laten we dat doen... want hier is iedereen erachter dat we omhooggevallen nerds zijn, die zonder landkaart onze eigen aars niet kunnen vinden"
" heeeey jerry, kijk mij eens: ik heb weer een nieuw lid aangebracht, krijg ik nou comissie?"

dat is toch ronduit zielig.....???
@win
Wat zwamt iedereen nou! Ik post gewoon hier en op GC, lekker makkelijk :o
ZZandirt
ik ook.....
\

(onder een andere naam dan......:D)

maar @dwin: je hebt gelijk hoor.... wat zwamt iedereen nou....?
(dit gaat mij puur over snuggles wanstaltig gedrag....die post aan ding chavez (?) was de druppel voor mij....

eerst miepen dat het zo rustig is, en als er dan iemand post, meteen roepen dat het hier UNcool is en GC cool.....waardoor het effect waar ie op liep te miepen alleen maar versterkt wordt..... BARFFFFF

prog is koel, en anders niet....! met twee maten meten noem ik dat!!!!

en als ie dan kritiek krijgt, dan gaat ie janken.....

mijn muzieksmaak is ook veranderd in de afgelopen jaren... maar daarom is iedereen die Blues tof vindt toch geen loser....???

ik heb iets tegen snuggle......!!!!!!! (en dat kwam pas NA dat ik op GC had gebladerd...4 jaar posten op een forum, om vervolgens anti te worden....

als iemand 4 jaar je vriend is geweest, kan je toch ook niet roepen dat het eigenlijk een eikel was.... (want dan ben je dus met een eikel 4 jaar bevriend geweest, which makes you???? juist)
magrec
quote:
Originally posted by Siesta
sorry maar waar geef ik snuggle de schuld dat mensen hier niet meer posten?

Lang leve de vrijheid! lang leve progressive :nervous: :rolleyes:

Sorry gerrit, moest eigenlijk nog een quote van zandit bij ;) Dat van snuggle sloeg niet op jouw post.

quote:
ik heb iets tegen snuggle......!!!!!!! (en dat kwam pas NA dat ik op GC had gebladerd...4 jaar posten op een forum, om vervolgens anti te worden....

als iemand 4 jaar je vriend is geweest, kan je toch ook niet roepen dat het eigenlijk een eikel was.... (want dan ben je dus met een eikel 4 jaar bevriend geweest, which makes you???? juist)

Kijk dat snuggle iemand vraagt om te posten op een ander forum moet ie zelf weten maar hij beslist niet voor die mensen om dan niet meer hier te posten dat doen de mensen zelf. Ze zullen daar blijkbaar een goede reden voor hebben.......

Daarnaast snap ik heel goed waarom snuggle ta niet meer leuk vind. Ik vind het zelf eigenlijk ook niet echt meer een leuk board. Ik kan niet voor snuggle praten maar dit board was ooit leuk ja en dat vind snuggle vast ook.
ZZandirt
om gerrit te quoten:

Sorry maar waar geef ik snuggle de schuld dat mensen hier niet meer posten?

(ik zeg alleen dat het ene eikel is.... (en nog wat andere dingen...)

ik snap echt wel dat mensen daar zelf voor kiezen.....(duh)

mijn reden dat ik hier zit is niet omdat hier zo hoogstaand gecommuniceerd wordt ofzo.... (:D)

(zeker niet als ik 6 x mijn punt moet duidelijk maken: SNUGGLE IS EEN ONBESCHOFTE EIKEL. duidelijk??) hoe vaak moet ik dat nogv herhalen....?????

briljant stelletje.,...
Creamfields23
Hoe ist????????? Bram die iedereen hier wegtrekt? :haha:

Ik persoonlijk vind groovecollection maar een beetje bagger. Het is me daar te progressive. Hier lopen toch wel wat meer openminded mensen rond.
jp
Het board ziet er niet uit eerlijk gezegd. Daarom rijst ook niet de behoefte onder een valse naam daar te gaan lopen posten. Zonde van de tijd ook. We zijn niet de enige met het syndroom, kijk maar naar UKTA

Wie hier overblijven zijn de personen die van alle muziek houden

magrec
quote:
Originally posted by ZZandirt
om gerrit te quoten:

Sorry maar waar geef ik snuggle de schuld dat mensen hier niet meer posten?

(ik zeg alleen dat het ene eikel is.... (en nog wat andere dingen...)

ik snap echt wel dat mensen daar zelf voor kiezen.....(duh)

mijn reden dat ik hier zit is niet omdat hier zo hoogstaand gecommuniceerd wordt ofzo.... (:D)

(zeker niet als ik 6 x mijn punt moet duidelijk maken: SNUGGLE IS EEN ONBESCHOFTE EIKEL. duidelijk??) hoe vaak moet ik dat nogv herhalen....?????

briljant stelletje.,...

Sure,

Meteen mijn laatste post na bijna 5 jaar op ta.
ZZandirt
oooh wacht ff....: een na laatste post...

in de laatste misschien antwoord op mijn vraag waar ik snuggle beschuldig? dat zou ik toch wel graag willen weten....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Privacy Statement