|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Het is geen persoon maar een huis :D |
|
|
| ZZandirt |
betekent dat....?
kewl |
|
|
| jp |
Zaans huis uit 1700

Wel met moderne badkamer, dubbel glas, nieuwe electra etc
De schouw heeft nog allemaal 300 jaar oude tegeltjes. Ook glas-in-lood ramen in de kamer :wtf:
Een dezer dagen maar eens een afspraak maken voor bezichtiging :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Leuk hoor Jee Pee.....:D |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
New Wave I miss u......sniff....:( |
Where is he? |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
New Wave I miss u......sniff....:( |
Where is he? |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by robin
:tongue3 :disbelief
Lang niet gesproken, hoe is ut? |
Goud he mijong, met jou ook?
:disbelief |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by AirPole
Goud he mijong, met jou ook?
:disbelief |
Ja hoor :) Lekker weekje vrij.
Beetje vakantie regelen voor van de zomer :tongue3
Alleen moet er op de een of andere manier een auto gehuurd worden waarschijnlijk (iemand nog tips?? een auto voor 4 personen met bagage gaan we even van uit.. word waarschijnlijk 3 plus extra babage van anderen.. 3000km incl) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by robin
Ja hoor :) Lekker weekje vrij.
Beetje vakantie regelen voor van de zomer :tongue3
Alleen moet er op de een of andere manier een auto gehuurd worden waarschijnlijk (iemand nog tips?? een auto voor 4 personen met bagage gaan we even van uit.. word waarschijnlijk 3 plus extra babage van anderen.. 3000km incl) |
had vorig jaar een zomeraanbieding van europcar.. 2000 km vrij en de auto voor een week. in ons geval was dat een polootje, maar wel gloednieuw. reed verrassend lekker. kostte ongeveer 200 euro (geloof ik) www.europcar.com
maar alle aanbieders verschillen onderling niet zoveel. je moet vooral opletten op de prijs per km boven je vrije kms. tricky.
ohja, en 500 euri borg...:whip: let verder op dat je sommige landen niet in mag. (eu is meestal vrij) |
|
|
| basvh |
pfffffff mijn philosophy opdrachten schieten ook niet echt op.
en morgen account management tentamen. :whip: :whip: :whip: |
|
|
| jp |
Die borg 'betaal' je gewoon met een creditcard
Grote auto's huren onder de 25 jaar is vaak niet mogelijk, alhoewel sommige verhuurders 21 jaar en 1 jaar rijbewijs toestaan |
|
|
|
|