|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Een chauffeur van Bos Transport gespot bij DHL Air & Ocean:




:stongue: :stongue: |
|
|
| robin |
:eyespop:
Lekker mokkel! |
|
|
| jp |
| Telefoonnummer hebben? :p |
|
|
| robin |
| Echt iets voor jou om nr's te vragen aan dat soort figuren :nervous: |
|
|
| jp |
| Ik heb die foto's (en telefoonnummer) ook slechts opgestuurd gekregen :p |
|
|
| robin |
| Dat zou ik dus ook zeggen :p :D |
|
|
| jp |
| Wat zie je groen :eek: |
|
|
| robin |
| tja kansloos tijdverdrijf |
|
|
|
|