|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Dom dom dom om niet effe drank te halen zaterdagmiddag |
De baco is lekker hiero :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Amstel Bier dan maar |
Ook niet rot..... |
|
|
| jp |
| Amsterdams grachtenwater |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Amsterdams grachtenwater |
Baco is lekkerder :o |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik gaat dronken worden heb ik mij voorgenomen :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Waarom ook niet :D |
dat vond ik nou ook |
|
|
| ZZandirt |
14 yrs old Gragganmore
flezzie amstel derbij
jointje
i'm cool for tonite :eyes: :eyes: |
|
|
| jp |
| Blijft er dan niemand nuchter? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
14 yrs old Gragganmore
flezzie amstel derbij
jointje
i'm cool for tonite :eyes: :eyes: |
teh spamsor dus :tongue2 |
|
|
|
|