|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
I neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed more Hollandddddddddddddd |
:D :D :D :D
so what are you waiting for? (I know that it isn't possible atm, just teasing a little bit) |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
:D :D :D :D
so what are you waiting for? (I know that it isn't possible atm, just teasing a little bit) |
:whip: |
|
|
| eieregooie |
| what? you're not going to TE DA? |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
what? you're not going to TE DA? |
No. :sadgreen: |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
lol
loser :p |
 |
|
|
| basd |
Someone's called a loser for NOT going to TE?
Well, that's something I haven't seen in a few years here.. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by basd
Someone's called a loser for NOT going to TE?
Well, that's something I haven't seen in a few years here.. |
mwahahaha :D :D :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
zo wat een lekkere storm raast er over ons land.
ik werk in Amsterdam en woon in Arnhem.
Ik zit voorlopig "vast" op kantoor.
Amsterdam Centraal is ontruimd, vanwege rondvliegend bouwmateriaal,
glasplaten van de overkapping die eruit vliegen.
En nu hoorde ik ook dat Utrecht Centraal is gesloten.
En er rijden van en naar Amsterdam en Utrecht geen treinen voorlopig.
En ik kan ook niet met een collega meerijden, want een gedeelte van de A2 is afgesloten vanwege dat stukken van de geluidschermen zijn afgevlogen.
:( gezellie. |
|
|
| MennoB |
| Ja het gaat er flink op in Nederland. Gelukkig valt het hier in het zuiden wel mee. Had er in ieder geval geen last van toen ik net in de auto zat. |
|
|
| Frenkieee |
Ik ben benieuwd of de voetbaltraining doorgaat :D
Lijkt me wel wat, van een meter of 35 met wind in de rug afwerken op goal :stongue: |
|
|
|
|