|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
heb ter ere van de kat mijn avater maar aangepast.... ere wie ere toekomt... mestal heb ik haar te pakken, maar nu zij mij...
grrr, ben trouwens meer een hondenmens....
hoest met je semi-labradog jp??? |
|
|
| MennoB |
Ik heb het niet zo op katten. Maat van mij heeft er thuis ook 3. 2 daarvan zijn altijd buiten en de andere valt je steeds aan als je op de bank zit. Schrik me altijd kapot!!!
Nee geef mij maar een hond. Hebben wij ook altijd gehad. Kwam altijd met een bal of ander speeltje aanzetten.. Zie dat een kat nooit doen. (Of iig de katten die ik ken dan) |
|
|
| ZZandirt |
ik vind wel eens een dood vogeltje of een dooie mol op mijn kussen...
is toch lief dat ze dat delen met je... :) |
|
|
| jp |
| Nou ja in de frituur ermee dan |
|
|
| ZZandirt |
yupzz... gefrituurde molletjes..., een delicatesse...!!
echter die vogeltjes moetje mee uitkijken. voordat je het weet heb je een variant van vogelgriep te pakken. volgens de keuringsdienst van waren moet je zo'n vogeltje minimaal 30 minuten op 230 gr. frituren. maar dan hou je niets over..
ik gebruik de dooie vogeltjes dus voor sinterklaassurprises.
:clown: :clown: |
|
|
| jp |
| Je kan er ook stuiterballen in proppen schijnt... |
|
|
| New Wave |
| Ik heb gister voor het eerst een italiaanse schotel gemaakt met Artesjokkenhartjes, olijven, kappertjes, champignonnetjes, gedroogde tomaten, brocolie, paprika, gehakt, parma kaas, ei + room en italiaanse kruiden....LEKKER MWHOHOOOOOOOOOOOOOOO. |
|
|
| ZZandirt |
okee new wave... zeg het maar.....
hoe heet ze? |
|
|
| jp |
| Als je honger hebt eet je alles |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
okee new wave... zeg het maar.....
hoe heet ze? |
uhmmmjaaneejaanee......tis nogsteeds die hersenschudding. Doe de laatste tijd van die hele vage dingen...Koken enzo......heel beangstig allemaal. |
|
|
| jp |
| Wat je niet hebt kun je ook niet schudden :o |
|
|
|
|