|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| robin |
When are you leaving again
:toothless |
|
|
| Frenkieee |
| Haha, die is mooi :p |
|
|
| jp |
| Niet zo zeiken Balou. Je wilt Hollander worden en dit hoort er gewoon bij |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by robin
When are you leaving again
:toothless |
Where you been? |
|
|
| jp |
3 politiecontroles binnen 8 uur en geen één keer naar de kant gehaald
Waar gaat het heen met dit land |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
3 politiecontroles binnen 8 uur en geen één keer naar de kant gehaald
Waar gaat het heen met dit land |
:nervous: huh...das wel gek! |
|
|
| jp |
| Ik heb toch niks te verbergen afgezien van wat drugs en een alcoholgeur :D |
|
|
| Siesta |
| quote: | De rechtszaak tegen de 33-jarige Rotterdammer Marco V. die ervan wordt verdacht bij het Feyenoord-Stadion een vuurpijl te hebben afgestoken gaat woensdag verder.
De vuurpijl werd afgestoken voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord-Ajax op 17 april vorig jaar. De 31-jarige Martijn Broere werd geraakt door de pijl en raakte ernstig gewond. Hij is voor zijn leven in het gezicht verminkt en tobt met tal van lichamelijke ongemakken, zoals doofheid. |
hahahahaahah Marco v is een kakkerlak :p |
|
|
| basvh |
ZOOOOO gister bij carl cox & friends hingen gewoon 19! lazers. Mooiste was dat die lazers rondom in de zaal waren gezet zodat je van alle kanten lazers had. echt zooooo vet.
Verder dikke led schermen, beukend geluid en heerlijke techno. Carl Cox en Darren Emmerson mannen van de avond!!! |
|
|
|
|