|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
A what? :conf: |
Een post die ik met mijn psp heb gemaakt :o |
|
|
| jp |
| Hoe kan dat dan? :eek: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Hoe kan dat dan? :eek: |
Njaaaaaaaaa......dat kan....bij een maat van me die een draadloos netwerk heeft ff met de psp onlijn gegaan...maar erg traag en het scherm is te klein, dus niet echt praktisch. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Njaaaaaaaaa......dat kan....bij een maat van me die een draadloos netwerk heeft ff met de psp onlijn gegaan...maar erg traag en het scherm is te klein, dus niet echt praktisch. |
wat is een psp????? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
wat is een psp????? |
Portable Playstation |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
wat is een psp????? |
Das toch de playstation portable, zeg maar de gameboy van sony... |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by @win
Das toch de playstation portable, zeg maar de gameboy van sony... |
soms merk je dat je oud wordt..... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
soms merk je dat je oud wordt..... |
Ouwe.......:D |
|
|
| jp |
| Onze generatie heeft anders wel de house groot gemaakt :p |
|
|
| Muppy |
| het is echt stiller sinds JP werk heeft:o |
|
|
| jp |
| Ja dag, ik spam wel maar niemand die erop reageert :whip: |
|
|
|
|