|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Tin, doe je nog mee met dat VI-spel? |
tuurlijk! heb alleen al een week niet meer ingelogd:) sta nu 17522:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
tuurlijk! heb alleen al een week niet meer ingelogd:) sta nu 17522:D |
Hallo,
Ik doe op http://www.ekmanager.nl/ mee aan de subleague
'Trance Addict'. Kom ook bij ons in de subleague!
Gebruik de volgende login gegevens, nadat je je
hebt ingeschreven en je winnende team
hebt samengesteld:
subleague login: tranceaddict
subleague wachtwoord: tranceaddict |
|
|
| Eagle` |
Aangezien er geen belgen zijn dit ek, misschien nog best als je ziet wat de bulgaren overkomt gister ;) , supporter ik mee met jullie deze avond
HUP HOLLAND HUP |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Aangezien er geen belgen zijn dit ek, supporter ik mee met jullie deze avond
HUP HOLLAND HUP |
Dat zullen we nodig hebben... Ik heb er niet zo veel vertrouwen in! |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Aangezien er geen belgen zijn dit ek, misschien nog best als je ziet wat de bulgaren overkomt gister ;) , supporter ik mee met jullie deze avond
HUP HOLLAND HUP |
Heel sympathiek van je, maar haal dan wel even die 'Nederland - Belgie 0-1' uit je sig:D |
|
|
| Optimus |
| Ik zit erin, jap!:) |
|
|
| Matthijs |
Volgens VI wordt dit de vermoedelijke opstelling van het Ned. Elftal vanavond:
Doel: Edwin van der Sar.
Verdediging: John Heitinga, Jaap Stam, Wilfred Bouma, Giovanni van Bronckhorst.
Middenveld: Rafael van der Vaart, Phillip Cocu, Edgar Davids.
Aanval: Andy van der Meyde, Ruud van Nistelrooy, Boudewijn Zenden.
Dus geen Sneijder, maar Zenden in zijn plaats... :conf:
Verder zou het waarschijnlijk toch wéér een soort van 4-4-2 opstelling worden met de vleugspelers iets teruggetrokken en vd Vaart dichtbij Van Nistelrooy.
Mogelijk dat Bouma nog wordt vervangen door F. de Boer aangezien hij nogal last schijnt te hebben van de zenuwen :D |
|
|
| Tim81 |
| Bouma kan wat mij betreft wel worden vervangen... Stam schakelt gewoon die Kuranyi uit en dan kan F. de Boer zich mooi met de opbouw bemoeien! Alleen waarom Zenden er nu opeens instaat...? Wel veel linkspoten met Davids, Cocu, v.d Vaart, Zenden, Bouma (of De Boer) en v. Bronckhorst... |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Jappio
Hallo,
Ik doe op http://www.ekmanager.nl/ mee aan de subleague
'Trance Addict'. Kom ook bij ons in de subleague!
Gebruik de volgende login gegevens, nadat je je
hebt ingeschreven en je winnende team
hebt samengesteld:
subleague login: tranceaddict
subleague wachtwoord: tranceaddict |
Ik heb me ook ingeschreven, ik lig nu 2e. Ik zie alleen geen punten?:conf: |
|
|
| raoel |
Even een tussenstand:
Ryo 15
New Wave 14
Jappio 13
raoel 12
DJ Bazz 11
Cosmic 10
Djeebie 9
M-peror 9
Moogwai 9
TnD 9
TranceFool 9
Teknikol 8
Asperge 6
HiGH_NrG 6
Timeporte 5
Basvh2 3
Remy D 3
Snuggle 0
Iedereen laat Tjechië vnv winnen en we hebben 3 landveraders in ons midden: jappio, snuggle en HiGH_NrG.
Zij verwachten een gelijkspel tegen de moffen vnv.
Maar goed, Snuugle's eerste 3 of 5 punten zullen nu toch wel in aantocht zijn met zijn voorspelling voor Tjechië - Letland 3-0.
Zou helemaal mooizijn als de letten vnv stunten :p |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Optimus
tuurlijk! heb alleen al een week niet meer ingelogd:) sta nu 17522:D |
Ik sta nu 14988, had veel hoger gemoeten alleen die ^%!^$!# Vieri presteerde weer weinig :mad: |
|
|
|
|