return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 15)
View this Thread in Original format
Eagle`
Ow had gehoord dat ome guus na dit ek weer coach werd van oranje :conf:
Jappio
quote:
Originally posted by Eagle`
Ow had gehoord dat ome guus na dit ek weer coach werd van oranje :conf:

loopt belgië 10 jaar achter ofzo? Dat was na het WK van 1994 toen Hiddink Advocaat opvolgde omdat Advocaat naar PSV ging.. /me stuurt nog ff een postduif richting zuiderburen :toothless
New Wave
quote:
Originally posted by Tim81
Het zegt toch genoeg dat iedereen altijd over zijn snelheid begint...voetballen kan hij niet! Is hij op snelheid langs zijn tegenstander, dan komt er altijd zo'n schrale voortzetting.

Je lult ouwe!
Weet je waarom jij dat zo denkt (samen met alle zeikerds!)? omdat jij teveel uit de media haalt!
100.000 mensen die over mensen schrijven....al dat gezeik over het feit dat hij geen hele wedstrijd kan spelen...dat zijn de woorden van de media....niet van de doctoren van de clubs. Anders had hij nooit bij Arsenal en Barca kunnen spelen!
Altijd als Overmars in het veld staat weet je dat er snelheid in het spel komt. Zijn conditie zal best wel zeer hoog zijn!
Tactisch is hij supriem en zeer balvast.
Dus kerel, ga maar lekekr je krantje lezen!
En waarom zou advocaat hem niet een hele wedstrijd in het veld houden? om frisheid...het lukt je niet om 90 minuten volluit te sprinten in de hitte. In amerika speelde hij ook vaak wedstrijden niet voor de 100%. Als je tegenwoordig als speler moe bent dan lopen ze zo over je heen. Gaat om de frisheid van de spelers...Het is een groot risico.
Oja, en een schrale voorzetting, dat hoort nou eenmaal in een systeem waarbij je met vleugels speeld....
Rudy
Ik zeg Kluivert laten spelen! Ookal heeft hij een slecht jaar gehad, ik heb nog steeds vertrouwens in die jongen! Hij heeft ons er al zo vaak op de meest belangrijke momenten doorheen gesleept! (afgezien van die gemiste penalty tegen Italie EK 2000)
En v/d Meyde moet er uit, die gast kan echt helemaal niks! Ik baalde dat hij die voorzet heeft gegeven, want nu staat hij tegen Tsjechie weer in de basis! (doe mij maar Robben)
Tim81
quote:
Originally posted by New Wave
Je lult ouwe!
Weet je waarom jij dat zo denkt (samen met alle zeikerds!)? omdat jij teveel uit de media haalt!
100.000 mensen die over mensen schrijven....al dat gezeik over het feit dat hij geen hele wedstrijd kan spelen...dat zijn de woorden van de media....niet van de doctoren van de clubs. Anders had hij nooit bij Arsenal en Barca kunnen spelen!
Altijd als Overmars in het veld staat weet je dat er snelheid in het spel komt. Zijn conditie zal best wel zeer hoog zijn!
Tactisch is hij supriem en zeer balvast.
Dus kerel, ga maar lekekr je krantje lezen!
En waarom zou advocaat hem niet een hele wedstrijd in het veld houden? om frisheid...het lukt je niet om 90 minuten volluit te sprinten in de hitte. In amerika speelde hij ook vaak wedstrijden niet voor de 100%. Als je tegenwoordig als speler moe bent dan lopen ze zo over je heen. Gaat om de frisheid van de spelers...Het is een groot risico.
Oja, en een schrale voorzetting, dat hoort nou eenmaal in een systeem waarbij je met vleugels speeld....

Ja hoor, wat moet jij nou weer! We hebben toch 16 miljoen bondscoaches in Nederland, ik geef mijn mening en dat doe ik echt niet omdat ik de media wil napraten...

Weet je waarom Overmars de laatste jaren slechts de helft van het aantal wedstrijden heeft gespeeld bij Barcelona (2001/02 Barcelona 20 wedstrijden, 0 goals, 2002/03 26 wedstrijden, 6 goals en 2003/04 20 wedstrijden, 1 goal), omdat hij gewoon tekort komt (zowel voetballend als fysiek) voor het allerhoogste niveau de laatste jaren. Hij is inmiddels 31 jaar en heeft bij Barcelona nooit zijn niveau van Ajax en Arsenal (waar hij inderdaad heel gevaarlijk was!) meer gehaald. En een speler zoals hij kan echt niet tot zijn 35e mee op dit niveau, dat is meer iets voor een verdediger als Maldini! Marc heeft zelf ook ingezien dat er een tijd is van komen en een tijd van gaan...Hij stopt niet voor niks na het EK.

Jij komt trouwens ook wel met hele sterke argumenten waarom Overmars moet spelen :conf: :
- Tactisch is hij supriem en zeer balvast :haha:
- Oja, en een schrale voorzetting, dat hoort nou eenmaal in een systeem waarbij je met vleugels speeld.... :crazy: :happy2: Lekker dan....waarom moet hij dan spelen!?

Enne 'kerel' ik zal maar niks zeggen over die paar spelfoutjes in je tekst :eyespop:
Hoge conditie --> Hoe krijg je dat voor elkaar?
supriem --> In welk dialect gebruiken ze dat?
lekekr --> Vergeef ik je, omdat je in je woede natuurlijk met minstens 10 aanslagen per minuut typt!
advocaat en amerika --> In de rest van Nederland schrijven we namen met een HOOFDLETTER
volluit --> Zo kom je misschien op 2x woordwaarde met Scrabble, maar 1 'l' is voldoende
speeld --> Mijn oude leraar Nederlands zou jouw opstel lachend voor de klas verscheuren :haha:

Uiteraard waardeer ik het zeer dat jij onze Marc Overmars verdedigt en ook ik hoop dat hij ons naar de titel schiet deze zomer, maar ik (dus niet de media) blijf erbij dat Overmars niet de beste speler is voor die positie wanneer je Robben op de bank hebt zitten!

PS. Ik vind het helemaal niet erg als mensen het niet met mij eens zijn, maar kom dan niet met zulke onzin en krom taalgebruik, want daar kan ik heel slecht tegen! :stongue: :toocool:
jp
Als de strijdlust van het Nederlandse elftal net zo groot wordt als dat van jullie dan kunnen de woonbootbezitters in Amsterdam alvast massaal emmers en dweilen in gaan slaan... :toothless
New Wave
WAT EEN TYFUS PORTUGESEN!!!!!!!!!!!
HAD IK 1-0 VOOR PORTUGAL GEGOKT EN DAN SCOREN DIE VUILE TYFUSLIJERS 2-0 IN DE 89 MINUUT:mad: :whip: :whip: :mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :mad: :whip: :whip: :whip: :whip:

3 punten inplaats van 5.....nu loop ik 5 punten achter op DJ bazz die nu eerste staat :whip: :mad: :whip:
Cosmic
Als Oranje 1 speler van een ander EK team mocht 'lenen', welke zou dan het beste zijn? Ik zou dan Figo lenen, omdat de rechterflank van Oranje met alleen Andy niet de beste is en met Figo erbij zou er heel wat meer gevaar komen vanaf de zijkanten.
Poborsky is ook een optie, die speelde ook goed tegen de Letten.
Tim81
quote:
Originally posted by Cosmic
Als Oranje 1 speler van een ander EK team mocht 'lenen', welke zou dan het beste zijn? Ik zou dan Figo lenen, omdat de rechterflank van Oranje met alleen Andy niet de beste is en met Figo erbij zou er heel wat meer gevaar komen vanaf de zijkanten.
Poborsky is ook een optie, die speelde ook goed tegen de Letten.

Joaquin (van Betis Sevilla) viel ook aardig in vanavond tegen Griekenland...misschien ook een optie op rechtsbuiten!

Persoonlijk denk ik dat Nederland een echte spelbepaler mist, dus laat het middenveld maar aan Zidane over ;)
New Wave
quote:
Ja hoor, wat moet jij nou weer! We hebben toch 16 miljoen bondscoaches in Nederland, ik geef mijn mening en dat doe ik echt niet omdat ik de media wil napraten...

Weet je waarom Overmars de laatste jaren slechts de helft van het aantal wedstrijden heeft gespeeld bij Barcelona (2001/02 Barcelona 20 wedstrijden, 0 goals, 2002/03 26 wedstrijden, 6 goals en 2003/04 20 wedstrijden, 1 goal), omdat hij gewoon tekort komt (zowel voetballend als fysiek) voor het allerhoogste niveau de laatste jaren. Hij is inmiddels 31 jaar en heeft bij Barcelona nooit zijn niveau van Ajax en Arsenal (waar hij inderdaad heel gevaarlijk was!) meer gehaald. En een speler zoals hij kan echt niet tot zijn 35e mee op dit niveau, dat is meer iets voor een verdediger als Maldini! Marc heeft zelf ook ingezien dat er een tijd is van komen en een tijd van gaan...Hij stopt niet voor niks na het EK.

Mwjha, en dan moeten we je der even op wijzen dat een vleugelspits niet de opdracht heeft in principe te scoren, daar hebben ze een ander voor lopen! Als je bij een grote club speelt dan weet je wat de concurentie is. Dat is vrij normaal. ander voorbeeld is Bergkamp bij Arsenal. Hij heeft zelf te kennen gegeven dat hij nog zeer fit is voor een hele wedstrijd. Je ziet gewoon aan het spel dat hij 1 van de factoren van snelheid is.....De rest is super naatje!

quote:
Jij komt trouwens ook wel met hele sterke argumenten waarom Overmars moet spelen :conf: :
- Tactisch is hij supriem en zeer balvast :haha:
- Oja, en een schrale voorzetting, dat hoort nou eenmaal in een systeem waarbij je met vleugels speeld.... :crazy: :happy2: Lekker dan....waarom moet hij dan spelen!?

Ja hij is balvast, ik heb mensen nooit zulke mooie acties zien maken als Overmars. Naast Litmanen en Van Basten vind ik hem 1 van de toppers die er geweest zijn!
En waarom moet hij spelen? om met zijn snelheid en met zijn diepe paas de middelste spits te bereiken of zonodig zelf naar binnen te gaan om zelf te scoren.

quote:
Enne 'kerel' ik zal maar niks zeggen over die paar spelfoutjes in je tekst :eyespop:
Hoge conditie --> Hoe krijg je dat voor elkaar?
supriem --> In welk dialect gebruiken ze dat?
lekekr --> Vergeef ik je, omdat je in je woede natuurlijk met minstens 10 aanslagen per minuut typt!
advocaat en amerika --> In de rest van Nederland schrijven we namen met een HOOFDLETTER
volluit --> Zo kom je misschien op 2x woordwaarde met Scrabble, maar 1 'l' is voldoende
speeld --> Mijn oude leraar Nederlands zou jouw opstel lachend voor de klas verscheuren :haha:

En ben jij ook zo'n kinderachtig ventje die over spelling gaat hebben? komopman, dat is zeer en zeer diep triest. Over spelling gaat het hier niet. Het gaat hier over Overmars. Echt weer zo'n manier om iemand 'proberen' te dissen terwijl het er geen reet mee te maken heeft. Met dat soort dingen ben je hier toch echt aan het verkeerde adres knullie!

quote:
PS. Ik vind het helemaal niet erg als mensen het niet met mij eens zijn, maar kom dan niet met zulke onzin en krom taalgebruik, want daar kan ik heel slecht tegen! :stongue: :toocool:

Ah gut..knullie vind het vervelend als er spel/grammatica fouten gemaakt worden..typisch geval van een nerd...

Blijf bij het onderwerp! Want als je het alleen over het werkelijke onderwerp hebt dan kan je 80% van je hele post weg gooien.

Tim81
Ik voel me bijna aangevallen :stongue: Maar na al die hele sterke argumenten van jou :happy2: :haha: :crazy: , wil ik het voor jou wel een keer zeggen hoor:

!!!!!OVERMARS RULES!!!!!

:D :D Omdat het op een forum over een onderwerp moet gaan, mag je onbeperkt spelfouten maken. Ook weer zo'n heel sterk argument! Ik vind het wel handig als ik de teksten gewoon in 1x kan lezen, ipv alles te moeten ontcijferen :clown:

Uiteraard heb ik zeer veel respect voor Overmars (als je met zo'n beperkte techniek toch meer dan 30 miljoen euro bij elkaar kan voetballen, dan ben je een grote :D)!
Jappio
quote:

Tim zegt:
help een smee die Tim81 te dissen
Tim zegt:
Ik ben al beetje bezig help effe mee, ook al benej der niet mee eens

Heb begrepen dat new_wave t niet alleen af kan mwhehe :toothless

Maarrum laat overmars nou gewoon t beste zijn dat je voor de rechterpositie hebt. Verder had ie gewoon de ridder mee moeten nemen ofzo. Die jongen speelt over 3 jaar ook in het NL elftal en heeft dit jaar laten zien dat ie in de toekomst dit niveau wel aankan.

Ennuh figo? Uit welk ei kom jij cosmic gay, over spelers die over hun top zijn gesproken :rolleyes: Poborsky een goeie wedstrijd? Heb je een andere wedstrijd gezien dan ik vrees ik :rolleyes: 1 goeie voorzet maakt nog geen goede wedstrijd. Gewoon overmars op rechts gooien en robben op links.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Privacy Statement