|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
nederland heeft deze nederlaag gewoon over zichzelf af geroepen, hoe fantastisch ze ook speelden.
voornamelijk doordat ze verzuimden de wedstrijd niet vroegtijdig te beslissen. de wissel van robbben pakte idd verkeerd uit, maar nederland was toen al de controle over de wedstrijd kwijt aan het raken. de wedstrijd was op dat moment al lang aan het kantelen. |
|
|
| Massive84 |
tja er is nog hoop
wij winnen van letland, duitsland gelijk spelen of verlizen van tsjechie
maar ik ga dit dus voorspellen
tsjechie die gaat met een zwakke opstelling and zwak spelen.
duitsland gaat hard en vies spelen, dit is hun laatste kans, dus kaarten en die onzin gaan zo ook wel krijgen, ze gaan het vies spelen.
tsjechie weet dat gaat niet moelijk doen, die wil geen blessures en die laat duitsland wel ze gang gaan denk ik.
tja er is over 2 jaar een WK..misschien winnen we wel een keer. |
|
|
| New Wave |
Jullie zeggen allemaal bull :)
De wedstrijd had geen kantelpunt voor de wissel.
Beide partijen speelden echt fantastisch. Beide partijen kregen heel veel kansen. De wissel deed het hem voor mij.
Een flinke gedreven fanatieke speler wisselen voor zo'n slag als bosveld(t) komopzeg........ |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Massive84
tja er is nog hoop
wij winnen van letland, duitsland gelijk spelen of verlizen van tsjechie
maar ik ga dit dus voorspellen
tsjechie die gaat met een zwakke opstelling and zwak spelen.
duitsland gaat hard en vies spelen, dit is hun laatste kans, dus kaarten en die onzin gaan zo ook wel krijgen, ze gaan het vies spelen.
tsjechie weet dat gaat niet moelijk doen, die wil geen blessures en die laat duitsland wel ze gang gaan denk ik.
tja er is over 2 jaar een WK..misschien winnen we wel een keer. |
moet het maar eerst zien. Heb dit jaar al vaker wedstrijden gezien die wel even gewonnen werden tegen tegenstanders die nix meer te winnen hadden (helmond sport - excelsior, volendam - heracles)
En Duitsland is ook wel van plan om met 1 spits te gaan spelen. Nou zet Bobic er maar in, die jongen kan toch niks anders als duikelen en vallen.
Ik moet echt nog maar zien dat ze winnen van Tjechie.. |
|
|
| Tim81 |
Aan de reacties op het TA-forum was het al te zien; Studio Sportzomer is de grote winnaar deze zomer! Ook de rest van Nederland kijkt massaal naar dit programma...:
"Strijd om de voetbalkijker. NOS, RTL en SBS hebben alle drie een live voetbalprogramma met vooral pratende mannen. Tot nu toe is de NOS de grote winnaar. Studio Sportzomer haalt gemiddeld 1,7 miljoen, tegenover 800.000 voor Villa BvD en 600.000 (in twee uitzendingen) van Oranje in Portugal.
In NOVA liet René van Dammen van de afdeling Kijk- en Luisteronderzoek gisteren zien, dat Villa BvD te lijden heeft van de onderbreking met reclame. Dan verliest het programma 300.000 kijkers, van wie er 200.000 naar Studio Sportzomer overschakelen. Ook bij het optreden van André Hazes haken de kijkers af.
Studio Sport-baas Maarten Nooter in de Stentor: Wij hebben er voor gekozen rond de wedstrijden programma's te maken met een journalistieke inslag. Wij maken er geen feest van, we zijn hier voor het voetbal. We nodigen geen publiek uit. Mensen die ons toevallig vinden, zullen we niet wegjagen, maar we zijn hier geen horecagelegenheid. " |
|
|
| Shabbaman |
| Tijd voor een voetbalprogramma met blote vrouwen dus. |
|
|
| Tim81 |
| Met een verkiezing van de mooiste supportster, de lekkerste spelersvrouw en cheerleaders! |
|
|
| Nook |
| onze bondscoach is gewoon omgekocht net als die spaanse scheidsrechter. wij zijn gewoon benadeeld door deze 2 figuren. :whip: |
|
|
| Cosmic |
Dit is een heel leke website, waar je virtueel alle doelpunten van het EK nog eens rustig kunt bekijken vanuit verschillende camerstandpunten (zelfs vanuit de bal zelf!): http://www.bbc.co.uk/virtualreplay/euro2004/
Hier een paar screenshots:

|
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by raoel
Hierin vergis je je enorm.
Robben was het gevaar van Nederland.
was bij elke dieptepass gevaarlijk.
De Tsjechen scheten in zijn broek voor hem.
Ze durfde niet alles op alles te zetten met hem tegenover zich.
DAN
de wissel
Nederland krijgt misschien wel kansen, maar Tsjechië countert met 1 a 2 mensen meer dan men van te voren deed. Een counter van V Nistelrooij werd er al de hele wedstrijd door Ujfalusi uitgelopen. Ook Vd Meyde was niet beslisend.
Robben was de enige de enige die schakel tussen middenveld en aanval vormde, maar advocaat haalt hem eruit.
Goed; Cocu maakt een fout
Maar door de wissel geeft Nederland het heft uit hand.
We kunnen nog door, maar ik heb er weinig vertrouwen gezien Tsjechië al door is.
Advocaat en V Hannegem zijn de schuldige aan deze nederlaag.
Mochten we door gaan, dan kunnen zij alsnog aanblijven anders dienen zij hun conclusies te trekken. |
tuurlijk was robbe gevaarlijk dat ontken ik niet en tuurlijk was de wissel uiterst lullig, maar naar mijn gevoel lag het eerder aan het feit dat van der meyden te veel kansen nodig heeft om een goal te scoren, ik ben er zeker van dat Mackaay de kansen die van de meyden gehad heeft,na de wissel van robbe, had afgemaakt en dan was de kous gewoon af ..
Neem nu die fase dat van der meyden eerst een man voorbij gaat en dan recht op 2 verdedigers af gaat om dan 2 seconden en een bodycheck later onder de graszoden te steken ipv die bal gewoon aan ruud af te spelen die geheel vrij stond. |
|
|
| Tim81 |
Dick begint hem toch wel te knijpen...
Hij zal vandaag niet zelf op de persconferentie verschijnen! Van Hanegem neemt zijn plek in (zie teletekstpagina 820/1) |
|
|
|
|