|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik voel me bijna aangevallen :stongue: Maar na al die hele sterke argumenten van jou :happy2: :haha: :crazy: , wil ik het voor jou wel een keer zeggen hoor:
!!!!!OVERMARS RULES!!!!!
:D :D En omdat het over een onderwerp moet gaan, mag je onbeperkt spelfouten maken, ook weer zo'n heel sterk punt :clown: |
Neeee niet zo eindigen :p GVD.....Tis hier veel te rustig op het forum. Delete deze post en begin effe opnieuw. :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
Heb begrepen dat new_wave t niet alleen af kan mwhehe :toothless
Maarrum laat overmars nou gewoon t beste zijn dat je voor de rechterpositie hebt. Verder had ie gewoon de ridder mee moeten nemen ofzo. Die jongen speelt over 3 jaar ook in het NL elftal en heeft dit jaar laten zien dat ie in de toekomst dit niveau wel aankan.
|
Hoer :p Niemand neemt mij meer serieus ookhe! :D Ik hang hier veel te lang rond op dit forum :D |
|
|
| Tim81 |
| HAHAHAHA, meneertje kan het alleen niet aan! Hij weet het allemaal niet meer en gaat nu hulp inschakelen. TRIEST!! |
|
|
| Tim81 |
| Die post met OVERMARS RULES was ook echt niet bedoelt om jou gelijk te geven hoor! Maar je begreep de cynische ondertoon blijkbaar niet... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tim81
HAHAHAHA, meneertje kan het alleen niet aan! Hij weet het allemaal niet meer en gaat nu hulp inschakelen. TRIEST!! |
Mwjha, jij kent mij niet. :p Denk je nou echt dat ik nog serieus een discussie aan ga op dit forum :D (alleen met Snuggle dan :p) Ik probeer weer eens een flinke asskick te houden net als vroeger, alleen lutk het niet meer. Het forum gaat echt achteruit :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tim81
Die post met OVERMARS RULES was ook echt niet bedoelt om jou gelijk te geven hoor! Maar je begreep de cynische ondertoon blijkbaar niet... |
Uhmm...we zijn hier niet dom hoor.... |
|
|
| Tim81 |
Ik dacht bijna dat we echt inhoudelijk gingen discussieren! Was ik ook wel voor in hoor... Nou ja, welke positie behandelen we volgende keer? Ik ben ook geen fan van Bouma, Zenden, Heitinga als rechtsback en v.d.Meijde! Dus genoeg posities ter discussie (wat overigens niet wil zeggen dat ik de rest wel goed vind ingevuld)...
Edit: Weltrusten! |
|
|
| Jappio |
maar tim81, ik lees nu je verhaal nog ff terug en dat slaat natuurlijk ook nergens op allemaal. T gaat er in deze niet om of Overmars geen wereldtopper meer is maar of hij op dit moment nog in het elftal moet staan. Ik vind overmars 10 x dreigender dan Zenden op die positie en ook op rechts nog 9 x beter dan wendy van der meijde.. Of het nog een wereldtopper is of niet doet niet ter zake, want dan kan ik er nog wel een paar opnoemen die dat niet zijn (bouma, van bronckhorst, cocu, van der meijde).
Zet overmars er wat mij betreft maar gewoon in, hij is zowel buitenom als binnenom enorm dreigend, of hij nu misschien iets langzamer is dan een paar jaar terug of niet. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ennuh figo? Uit welk ei kom jij cosmic gay, over spelers die over hun top zijn gesproken :rolleyes: Poborsky een goeie wedstrijd? Heb je een andere wedstrijd gezien dan ik vrees ik :rolleyes: 1 goeie voorzet maakt nog geen goede wedstrijd. Gewoon overmars op rechts gooien en robben op links. |
Figo heeft echt een goede actie in huis, betere techniek dan Andy bijv. en kan ook goede vrije trappen nemen. Dat ie bij Real dit seizoen wat minder speelde is jammer, maar de kwaliteit is er.
Em kom nou niet weer met dat gay gebeuren aan, dat is zoo 2003:wtf: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Em kom nou niet weer met dat gay gebeuren aan, dat is zoo 2003:wtf: |
psst: het is al sinds 2002 :p |
|
|
| Optimus |
tis idd al sinds 2002:p
| quote: | Wesley Sneijder heeft naar buiten gebracht dat bondscoach Dick Advocaat en aanvoerder Philip Cocu een behoorlijk meningsverschil hebben gehad na de matige wedstrijd tegen Duitsland. Aanleiding van dit meningsverschil was het oneens zijn over de opstelling, meldt de gerenommeerde website Goal.com
Volgens de berichtgeving zou Cocu het er niet mee eens zijn geweest dat de jonge speler van Ajax niet in de basis stond, terwijl Zenden wel een plek kreeg toegewezen. De eerste helft was dan ook zeer matig te noemen, in de tweede helft maakte Sneijder zijn opwachting en ging mede door zijn inbreng het Nederlands elftal beter spelen en kon alsnog de score gelijk trekken.
“Natuurlijk was ik teleurgesteld over het feit dat ik niet begon”, aldus Sneijder. “Maar toen ik op de bank zat en keek naar de eerste helft kreeg ik al het vermoeden dat de coach me nog wel eens zou kunnen inbrengen”, aldus Sneijder.
“Toen Advocaat de opstelling bekend had gemaakt zei Cocu dat hij het er niet mee eens was en dat ik zou moeten beginnen in plaats van Zenden. Maar de bondscoach had zijn besluit al gemaakt en alle tegenwerpingen van Cocu brachten daar geen verandering in”.
“Ik hoop dat ik wel in de basis begin tegen de Tsjechen, maar moet ik op de bank plaats nemen dan heb ik daar geen problemen mee. Het doet me wel goed dat velen zich zo positief uitlaten over mijn optreden tegen Duitsland, daar put ik kracht uit”. |
|
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Em kom nou niet weer met dat gay gebeuren aan, dat is zoo 2003:wtf: |
Zei de man met Grand Lord of the Gay Bob Ross in zijn avatar.
Figo is zo over zijn top heen, daar heb je als Nederlands team echt niks aan.. Als het alleen om dit toernooi gaat zou ik voor Zidane kiezen, die man kan (naast dat ie zelf een redelijk balletje trapt) andere mensen beter laten voetballen, en dat vind ik de grootste kwaliteit die een voetballer kan hebben. Als je iemand kan kiezen voor de toekomst, dus ook na het EK, dan zou ik iemand als Bastian Schweinsteiger nemen. Groot talent, goede werklust, veel dreiging naar voren.. Een beetje zo iemand als Robben (die ook moet spelen vind ik), maar dan voor de rechterkant. Daar kan het Nederlands Elftal wel iets mee. |
|
|
|
|