return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 39)
View this Thread in Original format
Tim81
Rudi Völler houdt het voor gezien

24/6/2004 10:37

Zijn dienstverband bij de Duitse bond liep nog tot en met het WK in 2006, maar Rudi Völler levert per direct zijn contract in. 'We betreuren de beslissing, maar moeten die accepteren.'
'Ik zal terugtreden uit mijn functie'. Met die woorden opende Völler de persconferentie op de dag na de uitschakeling van Duitsland door Tsjechië. Volgens de Duitse bondscoach moet er een fris gezicht voor de groep staan in de aanloop naar het WK in 2006. Duitsland heeft zich als organiserend land al geplaatst.

Direct na de wedstrijd tegen Tsjechië gaf Völler nog te kennen door te willen gaan. 'Ik heb een contract tot 2006. Op dit moment ga ik er vanuit dat ik verder ga, maar het is niet zo dat ik aan mijn stoel ben vastgeplakt. Ik zie het allemaal gelaten aan.' Een dag na de uitschakeling gaf Völler aan toen al een vertrek in zijn achterhoofd te hebben.

Hoog op de lijst van opvolgers staat Ottmar Hitzfeld. De trainer, die aan het einde van het seizoen werd bedankt door Bayern München, is beschikbaar. Dat geldt niet voor Christoph Daum, die met Fenerbahçe de Turkse titel pakte.

Völler trad in het najaar van 2000 aan als opvolger van Erich Ribbeck, die na het mislukte EK in Nederland en België niet meer verderging. Daum was toen de belangrijkste kandidaat, maar vanwege cocaïne-gebruik moest de Duitse bond iemand anders vinden. Völler zou de opengevallen plaats tijdelijk gaan invullen, maar bleef uiteindelijk aan tot en met het EK.

jp
Opgeruimd staat netjes :o
Ding Chavez
Teknikol
Jezus christus kijk je een avondje niet op TA staat die hele Holland draad vol! wat raarr ;) Maar ik ben weer bijgelezen :)

Btje laat om in supergrote letters nu HOLLAND neer te poten, maar wel een superavond gister! Die bal die Cocu voor van Nistelrooij neerlegde..fantastisch!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Welke mensen hebben Italie/Spanje in de Halve finale?

Asperge Snuggle Raoel Jappi0 : Portugal, Frankrijk, Nederland, Tsjechie
Teknikol: Engeland, Frankrijk, Nederland, Tsjechie (maar daarbij vNistelrooy als topscorer en Zidane als beste spelen: hij kan dus nog hoog eindigen!)

Ryo: Portugal, Nederland, Frankrijk, Italie
Basvh2: Portugal, Frankrijk, Italie, Tsjechie

De laatste twee zullen dus zeer waarschijnljk iets zakken omdat Italie het zeker niet red. Oftewel ik denk dat het uiteindelijk om Teknikol en Jappi0 gaat aan het einde.

Finale heb ik nog niet bekeken, dat komt nog wel :)

Hmm ja nu denk ik dat Zidane geen best speler meer word eigenlijk...maar het ziet er best gunstig uit zo...alleen kep Portugal nie ver laten komen..toch btje dom misschien, maja das achteraf. Maar er kan nog zoveel gebeuren, hopen op Nederland natuurlijk!
SnuggLe
Een vent in Den Haag op de weg van Laak / Jonghbloedplein richting het politiebureau van Rijswijk heeft zijn vette A-team bus cool laten beschilderen. Heb d'r even wat pix van gemaakt:

jp
Die is veel mooier dan die saaie Opel die hier staat :(

moogwai
quote:
Originally posted by Blik
ik heb 159 punten nu, gaat best goed. Alleen die bonuspunten slaan nergens op, 40 punten voor de goede topscorer!!

Ik heb van Nistelrooy, misschien stijg ik dan nog wel een plekje :p
jp
Rooney
Robben
Ronaldo

Toevallig de drie grootste talenten van het EK
Tim81
quote:
Originally posted by jp
Rooney
Robben
Ronaldo

Toevallig de drie grootste talenten van het EK

RO sicky, Van NistelRO oij, GRO nkjaer, RO mmedahl, CannavaRO , Del PieRO, PerRO tta, ZambRO tta, PRO horenkovs, van BRO nckhorst, RO zenthal en natuurlijk Milan BaRO s!!!!!!!!

It's all in the RO !!!! Ongetwijfeld nog een paar vergeten....
raoel
Hoppa!!!!

Wat een goal :)

En nu waarschijnlijk mijn eerste halve finalist goed voorspelt :D
Portugal 2 - 1 Engeland

Zelfs de uitslag over 120 minuten goed, maar telt dat ook op EK.nl?
staat niet in de spelregels...

raoel
WAANZIN!!!

2-2

Daar gaat mijn goede uitlsag iig :(
Toch hoop ik dat Portugal doorgaat.
raoel
Wanne gek zeg :)

Die keeper, doet zun handschoenen uit, pakt de bal en stuurt vervolgens die speler weg die de beslissende moest gaan nemen.

Hij knalt um er nog in ook!

zo maak je jezelf wel DE HELD!

en toch mijn halve finalist goed!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Privacy Statement