|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Wat spelen die fransen slecht zeg, sodemieters.....
En nu staan ze achter, heeeeeeeerlijk :p
en nu liggen ze der uit :D |
|
|
| dj_spare |
| heerlijk, en nog verdient ook :D |
|
|
| Jantjeuh |
| Yep, de Grieken waren beter :) Godsamme.. liep me echt te ergeren aan die Fransozen. Maar goed dat ze eruit liggen. |
|
|
| Tim81 |
Dick Advocaat: don't change a winning team
Oranje zal vanavond in de kwartfinale tegen Zweden waarschijnlijk beginnen met dezelfde basis die tegen Letland het spits afbeet. Dat houdt in dat Frank de Boer, die nogmaals liet weten géén strafschop te zullen nemen mocht het zover komen, andermaal mag beginnen.
Wie moeten de strafschoppen wel nemen?
Ik zeg:
- v. Nistelrooij
- v. Hooijdonck
- Makaay
- Sneijder
- Robben |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Tim81
Wie moeten de strafschoppen wel nemen?
Ik zeg:
- v. Nistelrooij
- v. Hooijdonck
- Makaay
- Sneijder
- Robben |
Maar ik denk niet dat die 5 spelers tegelijk in het veld staan.... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Maar ik denk niet dat die 5 spelers tegelijk in het veld staan.... |
Vlak voor het einde van de verlenging wisselen ;) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Maar ik denk niet dat die 5 spelers tegelijk in het veld staan.... |
Advocaat zou niet schromen om te gaan wisselen voor de penalty's! Van de basiself hebben Cocu, Davids, Seedorf, De Boer en Stam belangrijke pingels gemist en hebben v.d Meijde, v. Bronckhorst, Reiziger en Robben nooit een penalty genomen...
Eigenlijk moeten Cocu en De Boer hun verantwoordelijkheid pakken, maar het zal er wel weer op neer komen dat Seedorf en Davids achter die bal gaan staan :eyes: |
|
|
| Tim81 |
Die Engelsen zijn ook handig met photoshop ;)!
Na de uitschakeling tegen Portugal kreeg de scheids (uiteraard) de schuld...
 |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Als je goed kijkt is er in feite niks aan de hand. Terry springt gewoon te lucht in en Ricardo springt niet eens... maar goed
Het is leuker voor het toernooi dat Portugal doorgaat. Wij hebben niks te klagen :D
|


Let op de armen van Terry, die houden de keeper duidelijk tegen en verhinderen hem naar de bal te springen |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Blik


Let op de armen van Terry, die houden de keeper duidelijk tegen en verhinderen hem naar de bal te springen |
nu ik deze pics heb gezien is het inderdaad wel terecht dat het doelpunt werd afgekeurd:) Goed gezien van de scheids (zag hij uberhaupt Terry wel dit doen) of meer geluk bij een ongeluk (da hij voor Campbell floot)?:) |
|
|
| MiB |
tonight is the night =) i wish u all well.. think u gonna win though even that i must cheer for sweden =) but i see forward to the game..
;) |
|
|
| BaRTeZ |
Ronaldo
(eerlijk gejat uit de zweedse ek topic ;)) |
|
|
|
|