|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
:( vroegah :(
 |
|
|
| ryo |
| Briljante wissel!!!!! En zo kan ik nog wel doorgaan maar ik doe het maar niet mimimimimimimimimimimi |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Tering wat een baaldag voor oranje, hoewel wissel van robben hoogst lullig was vind ik niet dat dat aan de basis lag van verlies, |
Hierin vergis je je enorm.
Robben was het gevaar van Nederland.
was bij elke dieptepass gevaarlijk.
De Tsjechen scheten in zijn broek voor hem.
Ze durfde niet alles op alles te zetten met hem tegenover zich.
DAN
de wissel
Nederland krijgt misschien wel kansen, maar Tsjechië countert met 1 a 2 mensen meer dan men van te voren deed. Een counter van V Nistelrooij werd er al de hele wedstrijd door Ujfalusi uitgelopen. Ook Vd Meyde was niet beslisend.
Robben was de enige de enige die schakel tussen middenveld en aanval vormde, maar advocaat haalt hem eruit.
Goed; Cocu maakt een fout
Maar door de wissel geeft Nederland het heft uit hand.
We kunnen nog door, maar ik heb er weinig vertrouwen gezien Tsjechië al door is.
Advocaat en V Hannegem zijn de schuldige aan deze nederlaag.
Mochten we door gaan, dan kunnen zij alsnog aanblijven anders dienen zij hun conclusies te trekken. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Tim81
Het fatale moment...

Kijk naar dat ongeloof van de spelers op de bank over deze wissel :rolleyes: |
Tsjah zelfs seedorf vraagt aan advocaat wat de bedoeling is ;)
Maar goed wat een kneuzenwissel. Vanwege robben konden de tsjechen niet helemaal op de aanval spelen. Totdat ie weg was toen hoefden ze niet meer bang te zijn :(
Die bosvelt viel nog slecht in ook...ik vond trouwens seedorf een prima pot spelen. Echt kut nu zijn we afhankelijk van die tsjechen :(
Ik zat ff naar de bbc te kijken die zaten vol lof te spreken over de wedstrijd. Beide teams moesten door volgens hun. En de Duitsers die zaten stom te lullen dat het een slechte wedstrijd was bla bla bla :rolleyes: :whip: :whip: |
|
|
| TranceFool |
Die wissel was inderdaad kut, maar vooral degene die voor Robben in de plaats kwam. Die Bosvelt moest op Nedved spelen, wat een vrijheid heeft die gozer gehad zeg. Toen Bosvelt in het veld kwam heeft Nedved volgens mij wel 3x op doel kunnen schieten.
Ik zie het somber in......:( |
|
|
| basvh |
ik vond het vooral kut voor robben zelf, je zag de teleurstelling bij die gozer!! echt kut voor hem!
laten we nu maar gaan speculeren wie de volgende bondscoach wordt! |
|
|
| moogwai |
ADVOCAAT EN SCHEIDS .... :whip: :whip: :whip:
Hoe kun je in godsnaam zo'n belachelijk wissel uitvoeren???
De meest beslissende man van het veld, niet eens geblesseerd of moe. 2 Assists, constant 2 a 3 Tjechen om zich heen. Bij Nederland liep het gewoon goed (never change a winning team) en sinds die wissel zakt het elftal gewoon helemaal in. Tja Bosvelt, moest hij op Nedved spelen?? Nedved geeft eerst nog een waarschuwing door op de lat te mikken.. ik heb Bosvelt niet eens een overtreding zien maken....
En dan die waardeloze scheids, voor iedere aanraking buiten de zestien wordt er gefloten en binnen de 16 mag je gaan judo-en.. ja daaaaaag!! Geldt niet alleen voor deze scheids, die bij Duitsland - Letland was er ook al zo een...
Voor de rest echt een ongelooflijke vette wedstrijd, niet meer normaal. Zelfs v/d Sar was bijna een keer beslissend.
Nederlands ligt er gewoon uit nu :(, want
1) Tjechie heeft 10x liever dat Duitslang doorgaat dan Nederland
2) Duitsers zijn duitsers en gaan altijd door, ook al hebben ze voorin waardeloze niet scorende spitsen. |
|
|
| Djeebie |
Zwaar klote, maar hopen dat Duitsland in ieder geval niet wint.
En tsja, Nederland had gisteren gewoon drie tegenstanders. De Tsjechen, de scheidsrechter en uiteindelijk zichzelf. Na die wissel waren de Tsjechen gewoon veel sterker en hebben dat slim uitgespeeld.
En die scheidsrechter fluit hopelijk nooit meer op een groot toernooi. Zelden iemand zoooo slecht zien fluiten.
Maar goed, blijven hopen :) |
|
|
| Valhalla |
blijkt maar weer hoe incompetent die advocaat is, de wissel om bosvelt erin te brengen was vrij logisch, maar voor robben.
als je counter voetbal wil gaan spelen heb je snelle jongens als robben nodig.
naja, als het een beetje meezit winnen de tsjechen wel, maar het blijven altijd duitsers dus ik ga er van uit dat we er uit liggen en als we dan toch nog door gaan is het alleen maar heel leuk :p
helaas is de nederland - duitsland finale nu ook niet meer mogelijk :whip: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Valhalla
helaas is de nederland - duitsland finale nu ook niet meer mogelijk :whip: |
Nee, maar de Nederland - Tsjechië finale wel. Revanche! |
|
|
| Blik |
we zijn gewoon genaaid gister.
En ik denk dat Tsjechie wel hun best gaan doen tegen Duitsland. Die 2 hebben ook een historie met elkaar en Tsjechie wil dit denk ik niet gaan verliezen. Maar Nederland moet eerst winnen van Letland
En het Nederlands elftal heeft geweldig gespeeld, echt supergoed. Robben en Seedorf waren echt geweldig, en uitgerekend die 2 wisselt Dick Advocaat.
WAT EEN EIKEL!!!!
ff die frustratie eruit |
|
|
| Optimus |
| Naar verluidt gaat Tsjechie met een veredeld B-team spelen (ik geef ze geen ongelijk, ze zijn toch al gekwalificeerd), in ieder geval zal Nedved niet spelen en daar zullen vast nog wel 2 á 3 basispselers bij komen. |
|
|
|
|