|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
Zet eerst ff allemaal de zaken op een rijtje, want het is allemaal erg uit zijn verband gerukt:
10 juni heeft Jan Mulder aan tafel bij BvD gezegd dat ze Advocaat zouden moeten ophangen en stenigen, natuurlijk gaat dit wel heel erg ver om te zeggen, maar als je het hele programma had gezien, wist je dat hij het "komisch" bedoelde (voor zover het komisch is, eigenaardig gevoel voor humor, laten we het daar op houden)
19 juni speelde Nederland tegen de Tsjechen, de wedstrijd van de befaamde wissel. Dezelfde avond nog kwam "het gewone volk" met grappen over Advocaat en websites als deslechtsewisselooit.
De media heeft dit gemeld, en is er daarna (inderdaad) te veel en te lang over doorgegaan. De NOS heeft (deze keer is het de NOS, volgende keer is het RTL, SBS whatever) toen het stukje van Mulder gepakt en dat in het item over de "anti-advocaat-hype" geplakt. Daardoor is het stuk volledig uit zijn verband gerukt!
Door de "anti-advocaat-hype" zijn er mensen geweest, met het denkniveau van een winterpeen, die meenden Advocaat te moeten bedreigen. Deze debielen zijn opgehitst door de massale aandacht die de media er aan heeft besteed.
Misschien had de media er beter aangedaan als ze niet te lang over dit onderwerp zouden doorgaan. (want deze gevolgen zijn niet nieuw. Kijk maar naar het geweld rond de stadions: Als de media een massale voetbalrel niet in het nieuws brengen, gaat het op den duur vervelen. Als iets in het nieuws komt is het vaak "stoer" of "cool" en is de kans op herhaling groter.)
Maar om de media nu alle schuld in de schoenen te schuiven vind ik wat overdreven.
En wat JP's actie betreft: ik denk dat hij wel wat beters te doen heeft (morgen word Nederland voorzitter van de EU, genoeg werk lijkt me). Maar goed, dit is natuurlijk wel 'een leuke PR stunt'! |
|
|
| Valhalla |
| Allemaal 1 groot komplot om nederland kampioen te maken :D :D |
|
|
| jp |
| De huldiging is dinsdag 16:30hr op het Museumplein (onbevestigd gerucht). De beroemde rondvaart zal wel daarvoor plaatsvinden. |
|
|
| Tim81 |
Kom op mannen vanavond! Zorg er voor dat jullie net zo onvergetelijk worden als de mannen hieronder...
 |
|
|
| TranceFool |
| We gaan winnen vanavond, ik weet het zeker!!! :D |
|
|
| Blik |
De oranje hits 2004 CD staat weer aan, voor een perfecte sfeer voor vanavond :D
HUP HOLLAND HUP!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Blik en New Wave, jullie slaan allebei de spijker op zijn spreekwoordelijke kopje, vooral als je zegt 'het is maar voetbal'. Zeer mee eens!
De media is volgens mij ook het onderwerp 'Irak' ietwat vergeten, maar over Jan Mulder: ik vind hem zelf best een relaxte dude, maar alles wat hij zegt moet je gewoon met een korreltje zout nemen. Zijn retoriek is vaak gewoon wat overdreven en denk eigenlijk eerlijk dat hij het niet zo bedoeld heeft, die vent is vaak gewoon te opgewonden ofzo iets..... |
Goed hij zal het niet zo bedoeld hebben. Er zijn wel bijna een miljoen mensen die dat hebben gezien. Er zal er maar 1 zijn die de ironie van die tekst niet zal hebben begrepen. Kijk ook een Jan Mulder moet er rekening mee houden dat hij een publieke functie heeft wat dus betekend dat alles wat hij zegt door veel mensen als waarheid wordt gezien.
Heb ik zowiezo altijd al veel moeite met Mulder die een nogal rare manier van communiceren heeft. |
|
|
| magrec |
OWja en ik heb er zeker zin in vanavond.
Spanning begint weer op te lopen!!! |
|
|
| Daveje |
| quote: | [b]Originally posted by Tim81 [/b
|
het blijven helden! :thepirate |
|
|
| jp |
| quote: | Night of the Champions
zondag 4 juli 2004
20:00hr
Hemkade 48
Zaandam
Gratis entree!
Muziekstijlen: hardcore, oldschool
Onder voorbehoud: Als Nederland in de EK Finale zit gaat de Hemkade in Zaandam om 20.00 uur open om samen op een groot TV scherm naar deze finale te kijken. Als Nederland wint een afterparty.
Bass-D & King Matthew
Buzz Fuzz
Catscan
Dr. Z-Vago
Outblast
|
Hum dat lijkt me niet verkeerd op zich :) |
|
|
| Blik |
| ik ben godver nu al zenuwachtig... |
|