|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| quote: | Van Nistelrooij twee duels geschorst
AMSTERDAM - Ruud van Nistelrooij is geschorst voor twee duels. Dat heeft de Europese voetbalbond UEFA vrijdag bepaald. De spits sprak scheidsrechter Anders Frisk na de wedstrijd Portugal - Nederland aan op het in zijn eigen partijdige fluiten van de arbiter.
Ook na de wedstrijd uitte Van Nistelrooij zijn ongenoegen: "Al zijn beslissingen waren in het voordeel van Portugal. Het was echt een thuisfluiter. We kunnen er echter niets meer tegen doen." |
De eerste twee kwalificatiewedstrijden zullen we dus zonder hem moeten doen. Ze moesten Frisk gewoon voor twee wedstrijden schorsen. |
|
|
| TranceRulez |
| quote: | Originally posted by New Wave
ING KRAUTS!!! SHUT THE UP!!! KUTMOFFEN!!!!!!!! WE OWN YOU!!!!
WE WILL PUT YOUR ING HEADS IN YOUR SELF MADE KUIL ON THE DUTCH BEACHES!!!!
|
LOL!!!
 |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Djeebie
De eerste twee kwalificatiewedstrijden zullen we dus zonder hem moeten doen. Ze moesten Frisk gewoon voor twee wedstrijden schorsen. |
en de eerste is tegen Tsjechië...:whip: |
|
|
| Tim81 |
| Ik ben wel benieuwd wat die gast heeft gezegd dan .....!! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik ben wel benieuwd wat die gast heeft gezegd dan .....!! |
Ik denk dattie Frisk heeft uitgemaakt voor verschrikkelijke nicht :toothless |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik denk dattie Frisk heeft uitgemaakt voor verschrikkelijke nicht :toothless |
Hij heeft hem dus eens goed de waarheid vertelt! |
|
|
| Tim81 |
Matige finale tot nog toe... :( Was te verwachten natuurlijk! Portugal probeert vroeg druk te zetten, maar heeft nog geen grote kansen kunnen creeren. Beste mogelijkheid was zelfs nog voor de Grieken. Hoop eigenlijk dat de mannen van Rehagel op voorsprong komen, dan moeten de Portugezen echt laten zien wat ze in huis hebben... Eigenlijk hoop ik wel dat Portugal de titel wint, want Griekenland als Europees kan eigenlijk niet... Schande voor het Europese voetbal!
PS. Figo wisselt ook al van schoenen (net als Totti)... zullen die nieuwe schoenen van Nike echt zo kut zijn of is dat een nieuwe manier om reclame te maken :rolleyes: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik zet mijn geld nu in op Jappio :) |
dat had ik je voor het EK ook wel aan kunnen raden ;)
over de finale; ben benieuwd wat het gaat worden in de 2e helft.. |
|
|
| BaRTeZ |
| saaie pot (1e helft) |
|
|
| MaGiK54 |
| woeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei Griekenland 1 - 0 :eyespop: |
|
|
| Tim81 |
Hahaha, die Portugezen dachten al Europees kampioen te zijn!!
Lekker gekeept trouwens :rolleyes: ....
Portugal heeft nog een half uur! |
|
|
| MaGiK54 |
| Ok een monchool op het veld :o |
|
|
|
|