|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik heb mijn voorspelling ingevult alleen waar kan ik de rest van TA zien ? |
mja dat wil ik nu ook wel weten |
|
|
| Remy D |
Ik doe ook nog mee maar moet nog even kijken op mijn gemak.
Verder zeg ik wel Frankrijk word de flop van het toernooi. :D:D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Teknikol
ingeschreven en ingevuld. kun je nog ergens teamstats zien ofzo? of kan alleen de aanvoerder dat? |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik heb mijn voorspelling ingevult alleen waar kan ik de rest van TA zien ? |
Als je inlogt kun je helemaal onderaan het volgende lezen:
Vergelijk je formulier met die van een andere deelnemer uit het team tranceaddict.com
Kies daar één van de overige deelnemers.
Dan kun je elkaars lijsten vergelijken.
Overigens heb ik bij ek.nl een verzoek ingediend voor een onderligen ranglijst. misschien is die functie er pas als het EK aan de gang is en mensen daadwerkelijk punten hebben gescoord, maar tot nu toe zag ik die niet en het lijkt me toch wel leuk voor het "competitie gevoel" :) |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by raoel
Als je inlogt kun je helemaal onderaan het volgende lezen:
Vergelijk je formulier met die van een andere deelnemer uit het team tranceaddict.com
Kies daar één van de overige deelnemers.
Dan kun je elkaars lijsten vergelijken.
|
ah ik zie het nu pas (schaam)
| quote: |
Overigens heb ik bij ek.nl een verzoek ingediend voor een onderligen ranglijst. misschien is die functie er pas als het EK aan de gang is en mensen daadwerkelijk punten hebben gescoord, maar tot nu toe zag ik die niet en het lijkt me toch wel leuk voor het "competitie gevoel" :) |
ja idd het moet toch makkelijker kunnen dan dit. |
|
|
| TranceFool |
Ik heb me ook ingeschreven bij die EK poule van raoul :)
Mensen die nu ingeschreven staan:
- raoel - ryo - New Wave - DJ Bazz - basvh - Teknikol - M_Peror - TimeportE - TnD - Djeebie - Asperge - TranceFool |
|
|
| Blik |
| oh ja, ik moet me ook nog ff inschrijven, beetje matig alleen dat je je 2 keer moet registreren als je in 2 verschillende poules mee wilt doen |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik doe ook nog mee maar moet nog even kijken op mijn gemak.
Verder zeg ik wel Frankrijk word de flop van het toernooi. :D:D |
Ik denk Duitsland :D :D |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik denk Duitsland :D :D |
dat denk ik ook :D
Dtl haalt de 2e ronde niet eens bij mij dachtik..of ze vliegen d'r in de kwartfinales uit :p |
|
|
| Cosmic |
Ik heb me ook ingeschreven, er komt een verassende finale uit: Spanje-Frankrijk (Frankrijks schakelt Portugal uit in de kwartfinale, anders kwamen die ook verder).
Ik zet mijn geld dus maar op la France |
|
|
| Jappio |
*kick*
ben ook ingeschreven.. nog geen uitslagen ingevuld raoel? :P |
|
|
| moogwai |
Hmnn.. ik krijg net een vette error toen ik me wilde registeren. Zal morgen wel een nieuwe poging wagen :D
Ik gok nog steeds op Nederland.. altijd optimistisch blijven he ;) |
|
|
| raoel |
Ik ga morgen of vrijdag ff alles invullen.
Op het moment even iets te druk met school, al is dat invullen ook niet heel veel werk, maar toch. |
|
|
|
|