|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Zal Scolari de eerste coach worden die met 2 verschillende landen Europees en Wereldkampioen wordt?
Ik hoop toch echt wel dat Tsjechie vanavond die Grieken verslaat, anders kon het weleens een hele slechte finale worden... Op basis van dit hele toernooi verdienen de Portugezen en Tsjechen het ook om de eindstrijd te spelen! |
|
|
| TranceRulez |
| quote: | Originally posted by Tim81
Die Duitsers |
...have won a lot of international and european honors and I cannot remember that Holland plays in that class too. ;)
To play against you again and again is a dirt thing but... I think the european way and no matter if dutch or german... its only a footbal-game of 2 teams and not a difference between 2 european countries. |
|
|
| moogwai |
Tja.. erg jammer :( Maar Portugal was gewoon beter, Nederland kon geen potten breken gisteren. Sommige spelers hadden hun dag niet (Seedorf, Robben). En iedereen moet top zijn om zo'n wedstrijd te kunnen winnen. Moet wel zeggen dat die rechtsback van Portugal echt een erg goede speler is. Als je dat vergelijkt tegen die van Bronckhorst bij ons.. tja :rolleyes:
Met een beetje meer geluk had het zeker nog gelijk kunnen worden, maar na die wereldgoal van Maniche werd het wel heel moeilijk.
Maja, voelt wel beter als uitgeschakeld worden door penalties, zoals de laatste 10x ofzo. |
|
|
| moogwai |
Tja.. erg jammer :( Maar Portugal was gewoon beter, Nederland kon geen potten breken gisteren. Sommige spelers hadden hun dag niet (Seedorf, Robben). En iedereen moet top zijn om zo'n wedstrijd te kunnen winnen. Moet wel zeggen dat die rechtsback van Portugal echt een erg goede speler is. Als je dat vergelijkt tegen die van Bronckhorst bij ons.. tja :rolleyes:
Met een beetje meer geluk had het zeker nog gelijk kunnen worden, maar na die wereldgoal van Maniche werd het wel heel moeilijk.
Maja, voelt wel beter als uitgeschakeld worden door penalties, zoals de laatste 10x ofzo. |
|
|
| King][Randy |
| quote: | Originally posted by TranceRulez
its only a footbal-game of 2 teams and not a difference between 2 european countries. |
*agree*
:) |
|
|
| raoel |
Portugal was de beter ploeg met de betere kansen en heeft verdiendt gewonnen.
Toch ben ik van mening dat er voor Nederland meer in zat. De portugezen stonden zwaar onder druk na de fortuinlijke 2-1. Het probleem voor Nederland was dat de ballen net verkeerd vielen; geluk of wijsheid?
Over dat laatste valt te twisten en misschien was Nederland gewoon te zwak waaroor je dat geluk niet hebt en was het misschien wel de wijsheid van Portugal.
Valt de bal één keer goed en het wordt 2-2, dan zijn de portugezen toch echt het haasje.
Maar goed, het is voorbij en Portugal heeft het beste van het spel gehad en vooral de veel betere kansen gehad. Vd Sar heeft ons lang in de race gehouden al was zijn optreden bij de 1-0 weer niet al te sterk.
Tjechië gaat het toernooi winnen!
De stand in de poule:
M_Perror (125 + 48 + 43) = 216
Jappio (150 + 45 + 18) = 213
Ryo (159 + 30 + 18) = 207
Trancefool (122 + 45 + 40) = 207
SnuggLe (131 + 45 + 18) = 194 |
|
|
| New Wave |
Ik kon effe een tij dniet meer achter de PC dus ik moet effe wat inhalen :)
ING KRAUTS!!! SHUT THE UP!!! KUTMOFFEN!!!!!!!! WE OWN YOU!!!!
WE WILL PUT YOUR ING HEADS IN YOUR SELF MADE KUIL ON THE DUTCH BEACHES!!!!
zo, klaar :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by raoel
De stand in de poule:
M_Perror (125 + 48 + 43) = 216
Jappio (150 + 45 + 18) = 213
Ryo (159 + 30 + 18) = 207
Trancefool (122 + 45 + 40) = 207
SnuggLe (131 + 45 + 18) = 194 |
Ik kan me nog een tijd herinneren waar ene M_Perror onderaan stond :) |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by raoel
Vd Sar heeft ons lang in de race gehouden al was zijn optreden bij de 1-0 weer niet al te sterk.
|
En Edgar stond tot 2 keer toe ook lekker uit zijn neus te vreten bij de 2e paal, lekker comfortabel een hand in de zij enzo... :o |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
En Edgar stond tot 2 keer toe ook lekker uit zijn neus te vreten bij de 2e paal, lekker comfortabel een hand in de zij enzo... :o |
Bijna net zo legendarisch als Jan Wouters in '94 tegen de Belgen :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by raoel
Tjechië gaat het toernooi winnen!
De stand in de poule:
M_Perror (125 + 48 + 43) = 216
Jappio (150 + 45 + 18) = 213
Ryo (159 + 30 + 18) = 207
Trancefool (122 + 45 + 40) = 207
SnuggLe (131 + 45 + 18) = 194 |
Dat M_Peror bovenaan staat komt door het aantal doelpunten.
En btw..... ik had 3-2 ipv 2-1 staan! :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
En Edgar stond tot 2 keer toe ook lekker uit zijn neus te vreten bij de 2e paal, lekker comfortabel een hand in de zij enzo... :o |
Ken je die rookpalen op schiphol en op stations? Zoals rokende mensen daar staan te chillen, stond hij tegen de doelpaal te hangen....echt gewoon super dom van Davids |
|
|
|
|