|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Hoe kun je een penalty missen tegen die flutkeeper? :whip: |
die penalty was zoooooooo slecht ingeschoten. je kon aan zijn lichaamshouding en beenstand zien dat ie de rechterhoek in zou gaan. |
|
|
| SnuggLe |
| Die vrije trap van Zinedine was ook helemaal niet zo SUPER ofzo zoals ze in de nabeschouwing eerst zeiden. Keeper stond, Koeman zei het goed, gewoon verkeerd en te slapen! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by jp
Hoe kun je een penalty missen tegen die flutkeeper? :whip: |
Dat is de straf voor het in bed duiken met een Nederlandse. Daar gaan je penaltykwaliteiten niet mee vooruit, dat had ie wel kunnen weten.
Verder vind ik het ontzettend kut dat Engeland verloren heeft, zeker op deze manier.. Gelukkig is er door het gelijkspel van Zwitserland en Kroatie niks aan de hand. |
|
|
| Jappio |
| 10 punten nu :D Maar wat een gare site zeg. Anders letten we daar volgende x op als we een poule starten :rolleyes: |
|
|
| raoel |
Ik vond die andere nog allemaal gaarder toen ik um starte.
Villabvd niet geprobeerd, maar die was, dacht ik, hetzelfde als één van die andere gare poules.
Maar ik denk dat er het één en ander nog gaat veranderen:
| quote: | EK.NL Poule overzicht
Omdat het toernooi nog moet beginnen zijn er nog geen ranglijsten. Wel hebben we al wat gegevens die we met elkaar kunnen vergelijken.
Hieronder het overzicht; |
Ze lopen er alleen een beetje achter.... |
|
|
| moogwai |
Wat een wereldpartij gisteren tussen de Fransen en de Engelsen :eyes:
Ben benieuwd naar wat de Italianen er vanavond van bakken.
Nog maar 6 punten gehaald in de poule, nog niks helemaal goed gepouled :( |
|
|
| SnuggLe |
| Nog 0 punten :D :D |
|
|
| New Wave |
Kleine tussenstand:
1. 11 New Wave
2. 10 Jappio
3. 10 Cosmic
4. 9 Ryo
5. 8 DJ Bazz
6. 8 Technikol
7. 6 Hijg_Energie
8. 6 TranceFool
9. 6 Raoel
10. 6 Djebee
11. 6 Moogwai
12. 5 Timeporte
13. 3 M-pror
14. 3 TnD
15. 3 Basvh2
16. 3 Remy D
17. 3 Asperge
18. 0 Snuggle |
|
|
| raoel |
Dan maakt ie wel een tussenstand heh
Als ie zelf bovenaan staat!
Ik heb voor Den - Ita 1-1
Zwe - Bul 2-1
Tot nu toe gaat het lekker bij Den - Ita.
Ik zie alweer 3 punten gloren!!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
Dan maakt ie wel een tussenstand heh
Als ie zelf bovenaan staat!
Ik heb voor Den - Ita 1-1
Zwe - Bul 2-1
Tot nu toe gaat het lekker bij Den - Ita.
Ik zie alweer 3 punten gloren!!! |
Neuhoor, dat is bull...want elke dag is toch anders en elke dag staat er iemand anders boven aan.
Jij doet het niet als Poule aanvoerder, je bent gewoon een luie donder! |
|
|
| MaGiK54 |
Even een mopje er tussendoor:
DUITS ELFTAL GEGIJZELD:
Terwijl ik vanochtend in mijn auto geduldig voor het stoplicht
wachtte in Den Haag, kwam er een man met een oranje voetbalpetje
naar mijn auto toegelopen.
Hij klopte op mijn raam en wenkte mij dat hij me iets wilde vragen.
Ik deed het raam een stukje open, waarop hij zei:
"Hebt U het al op het nieuws gehoord? Het Duitse voetbal-elftal is
zojuist gegijzeld en ze vragen 10 miljoen losgeld.
Als dit bedrag niet voor vanavond wordt betaald, worden alle spelers
met benzine overgoten en levend in brand gestoken en kunnen dus niet
deelnemen aan het EK in Portugal!"
"Sjeesus", zei ik, "Het moet toch niet gekker worden."
"Ik ga daarom alle auto's langs om te collecteren.", zei de man.
Terwijl ik mijn portemonnee tevoorschijn haalde, vroeg ik hem hoeveel
men zo'n beetje gaf, waarop hij antwoordde, "De meeste geven 5 liter!!! |
|
|
|
|