|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Die had ik al als powerpoint in mijn mailbox gehad.
hijs wel goed :D
Die poule gaat lekker.
Zweden staan alweer voor met 1-0.
Net al 3 punten en met deze komt het ook wel goed!
Nee hoor, tis nog lang niet gedaan. Die bulgaren zijn best link.
Toch denk ik dat het stugge zweden het wel haalt tegen hun. Mijn voorspelling; 3-1, is denk ik iets te veel van het goede. |
|
|
| SnuggLe |
| ........en weer 0 punten! OLE! Ik had 0-1 bulgarije! |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
........en weer 0 punten! OLE! Ik had 0-1 bulgarije! |
Als bulgarije alsnpg wint heb je nog altijd 3 punten.
Met de exacte uitslag scoor je 5 punten. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Neuhoor, dat is bull...want elke dag is toch anders en elke dag staat er iemand anders boven aan.
Jij doet het niet als Poule aanvoerder, je bent gewoon een luie donder! |
mwhehe goed bezig tim :)
ik heb zweden - bulgarije 2-0
kan dus nog :) zou btw al de 3e wedstrijd zijn die ik goed heb van de 6.. kan slechter, hè bram ;) |
|
|
| moogwai |
Zo... 5-0 voor de Zweden, die uitslag staat!!
We hebben er weer een grote outsider bij denk ik. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by moogwai
Zo... 5-0 voor de Zweden, die uitslag staat!!
We hebben er weer een grote outsider bij denk ik. |
Redelijk geflatteerd. |
|
|
| Teknikol |
lekker voetbal wat zweden liet zien, tof om naar te kijken! Larsson echt de man! Die kopbal! :eyes:
geen punten voor mij vandaag, helaas.
en New Wave het is TeKnikol btw
:p |
|
|
| Hitman |
Leuke wedstrijd, die Zweden speelden goed
Daar mogen onze jongens morgen een voorbeeld aan nemen (en dan met dezelfde cijfers winnen natuurlijk):D |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik vind die reclame met die toeter in diw winkel toch beter... :D |
|
|
| Jappio |
| Tin, doe je nog mee met dat VI-spel? |
|
|
|
|