|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
VAN THE MAN!!!!
Wat een werelddoelpunt van die Heinz bij Tsjechie :) Zo door blijven gaan! Die van Ballack mocht er ook wel zijn ;) |
|
|
| jp |
| Hebben we dan TOCH het geluk aan onze kant? :nervous: |
|
|
| jp |
JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA !!!!!!!
:crazy: :wtf: :eyes: :eyespop: :happy2: :toocool: :cool: :toothless :crazy: |
|
|
| Felicity |
Alright, Congratz Holland for reachin' the Quaterfinals.
The better team reached it. |
|
|
| jp |
| Danke Schon! Viel Gluck auf WM 2006 in Deutschland! :toocool: |
|
|
| Freezel |
| HOLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDDDDDDDDDDDDDDDD |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Freezel
HOLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDDDDDDDDDDDDDDDD |
Je verneukt de lay-out :p |
|
|
| ambs |
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HOLLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bye bye duitsers  |
|
|
| SnuggLe |
Jaaaaaaaa vet! Zaterdag weer! :D
Mensen die naar de ASta gaan en voetbal van te voren willen komen kijken zijn uitgenodigt! |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Je verneukt de lay-out :p |
Beoeiieuuhh
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
Hahaha, net goed voor die duitsers :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Tim81 |
woooooohoooooooo!!! we are the lucky guys! lekker hoor.... zaterdag zweden, we komen eraan!!
voelt als '88.... eerst verliezen van de Russen en dan....!!! Wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren! |
|
|
|
|