|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Jammer, maar helaas!
Eigenlijk wel terecht... als je op het EK alleen van de Letten kan winnen, dan verdien je ook geen finale.
Portugal was beter, punt uit...
Tsjechie - Portugal zou terechte finale zijn! |
|
|
| jp |
De Porti's hadden ons in de greep. Terechte finalist. Moet zeggen dat Sar en Reiziger zeer goed bezig waren, maar dat woog niet op tegen de aanvalskracht van Figo en Ronaldo
2006 volgende tournooi bij de buren |
|
|
| Massive84 |
| wat gaat de coach doen? opstappen? of niks gehoord? |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Massive84
wat gaat de coach doen? opstappen? of niks gehoord? |
hij maakt volgende week bekend dat ie wiebert |
|
|
| MirkoS |
We have an Coach, and you?!:stongue: :haha: :tongue3
Bye Bye Holland!!! |
|
|
| Valhalla |
| quote: | Originally posted by MirkoS
We have an Coach, and you?!:stongue: :haha: :tongue3
Bye Bye Holland!!! |
Beat the the czechs and you get any respect, otherwise stfu |
|
|
| Valhalla |
| Tsjechie gaat nu lekker die finale spelen, winnaar zal er om hangen |
|
|
| BaRTeZ |
die nikos mot sowieso zijn bakkus houwe
waarom hebben al die duitsers een niet-duits vlaggetje? |
|
|
| basvh |
terecht jah, de portugezen hadden ons in de greep! De flanken konden niet bediend worden en als ze werden aangespeelt dan kon de verdediging het goed verdedigen.
Maar wat wel is, en dat zei vd vaart ook, 2 doelpunten bij dode spelmomenten mag niet gebeuren! Bij de f-jes leerde ik al: 2 mensen bij paal en ieder een mannetje. Hoe kan die ronalde dan zo vrij staan!
Verder vond ik seedorf niet goed spelen daar had echt sneijder voor moeten komen. Maar jongens wat wordt de volgende bondscoach: San Marco?! |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by basvh
Maar jongens wat wordt de volgende bondscoach: San Marco?! |
Dat zal wel niet, zal wel Willempie worden. Al weet ik iet of ik daar blij van wordt.....hij is toch mede verantwoordelijk voor dit team c.q. resultaat.
Ik zou Adriaanse wel een goede coach vinden, maar die zal het wel niet worden. |
|
|
| jp |
Voetbal kijken op het Leidseplein

Johnny Jordaan monument

Eenzame oranje leeuw op brug

Reportagewagen BBC

Leidseplein Heinekenhoek

Leidseplein Leidsestraat

Fontein voor de Bulldog

Binnen in de Heinekenhoek (Portugese vak)

Portugezen staan voor volkslied

Jeroen met Admirals shirt die ogen niet van tieten meisje links af kon houden

Tweede helft bij De 3 Gezusters

Teleurstelling na de wedstrijd

TV Noord-Holland / AT5

Zeer aardige Russische import vriendin

De aftocht begint bij Stadsschouwburg

Walk alone... |
|
|
|
|