|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| LoCa |
I still believe they will pick up their game!
It's not over till it's over! Go Holland!! :p |
|
|
| HiGH_NrG |
1-1 dus, matige wedstrijd... :rolleyes:
Denk dat we blij moeten zijn met deze uitslag...
(Ik had het trouwens wel goed voorspeld :D ) |
|
|
| SnuggLe |
Nou, eindelijke de eerste punten met mijn poule.
Had 1-1 voospeld.......dus ben benieuwd hoeveel punten ik ineens krijg.
Maar teeeeeeeeeering he, wat een ONTZETTEND suf publiek en wat hebben ze ONTZETTEND weinig kansen gecreerd! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
(Ik had het trouwens wel goed voorspeld :D ) |
Aangenaam! :)
High_NRG en SnuggLe for president! |
|
|
| Freezel |
| Wat een rampenwedstrijd, heb me echt kapot zitten ergeren. Toen Sneijder en Pi-Air erin kwamen, kwam er eindelijk "wat" gevaar. We mogen dus uiteindelijk wel blij zijn met 1-1. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou, eindelijke de eerste punten met mijn poule.
Had 1-1 voospeld.......dus ben benieuwd hoeveel punten ik ineens krijg.
|
Volgens mij is het 3 punten als je de winnaar (of gelijkspel) voorspelt en dan niet de hoeveelheid doelpunten. En 5 punten als je de stand ook goed hebt... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Volgens mij is het 3 punten als je de winnaar (of gelijkspel) voorspelt en dan niet de hoeveelheid doelpunten. En 5 punten als je de stand ook goed hebt... |
Dacht dat een gelijkspel meer was........als je dat goed had. |
|
|
| MaGiK54 |
| Der zat wederom weinig bezieling in het spelletje van die mutsen van het NL-elftal. We komen erg goed weg met dit gelijkspelletje. |
|
|
| Jappio |
had 0-0 :)
pff maar ff serieus hè cruijff for bondscoach.. Wat een slechte opstelling!
ennuh Pi-air gewoon in de basis naast van nistelrooij..
:rolleyes: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Jappio
pff maar ff serieus hè cruijff for bondscoach.. Wat een slechte opstelling!
ennuh Pi-air gewoon in de basis naast van nistelrooij..
|
met beide uitspraken totaal MEE eens. Johan is gewoon de MAN, en Pi-Air en Sneijder zorgde toch voor veel gevaar. |
|
|
| jp |
Over landverraders gesproken :D
TV kijken was ook al geen pretje...
 |
|
|
| smoking-joe |
| löööööööööl:toothless :toothless :toothless |
|
|
|
|