return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 18)
View this Thread in Original format
Matthijs
Ach nu kan meneer Totti in ieder geval drie wedstrijden niet zeuren over slecht zittende schoenen en sokken waar hij blaartjes van krijgt...
Heel erg triest als je je zo verlaagt als hij heeft gedaan.
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
http://frontpage.fok.nl/nieuws/42972

hahaha best een vette site, moet je is kijken onder sport en dan onder foto's :eyespop: :

En dan loopt de hele internationale pers zo te zeiken op die paar hooligans van engeland mwheheh.. Geef mij dan maar meer van dit soort "nieuws" :crazy:
moogwai
Zo, Rooney is toch echt de man bij Engeland, had ik echt niet verwacht :cool: Daarentegen is Owen echt hopeloos uit vorm, lijkt het. Zelfde geldt eigenlijk ook voor Raul bij Spanje. Stellen me beide nog erg teleur. Ben dan ook benieuwd hoe Henry voetbalt vanavond.

quote:
Originally posted by Jappio
robben heeft ook mijn voorkeur, mits fit. Weet alleen uit eigen ervaring dat je de eerste x na een hamstringblessure minimaal 4 weken nodig hebt om te herstellen, de 2e x minimaal 3 maanden. Ik weet niet hoe het zit met de verzorging bij oranje, maar ik denk dat dat misschien wel de voornaamste reden is waarom robben niet meeheeft gedaan tegen duitsland. Ben dus benieuwd of hij mee doet tegen tjechië en vooral benieuwd hoe lang hij het dan gaat volhouden :)

Het grote voordeel van Nederlands is dat je zowel Robben als Overmars hebt, de vraag is alleen wie er moet beginnen? Het heeft beide z'n voordelen. Ik vind van de Meyde ook niet geweldig, maar ik kan me weinig topwedstrijden van Overmars op rechts herinneren.
Tim81
Vrienden van mij waren dinsdag in Amsterdam voetbal kijken...
Nou de Nederlandse dames kunnen er ook wat van !!!

:eyes: :eyespop: :tongue3 :happy2: :crazy: :tongue2

En dan pakten we nog maar een puntje van de Duitsers, kan je nagaan als we de volgende wedstrijd winnen van die Tsjechen...

!!!!!MEER VAN DEZE POSTS!!!!!!
SnuggLe
So de ju. Geil!

Meer van dit!

Kunnen we geen "Kijk Sjonnie, Geile wijvuh!"-thread openen?
De mods doen toch niets? ;)
jp
2-1 voor Kroatie :wtf:
Tim81
2-2

Edit: Wat een kneus die Tudor! Eerst een eigen goal en dan een te korte terugspeelbal...laatste minuut ook nog bijna in eigen doel gekopt. Uiteraard nog een gele kaart gepakt ook!

PS. Als Mornar die bal er toch inschiet in de 92e minuut...
SnuggLe
Wat ik zeg, een DIKKE vette mazzelploeg, nog erger dan de Duitsers.
Die klotefransen hebben nog geen normaal doelpunt gemaakt!
Jappio
quote:
Originally posted by Tim81
2-2

Edit: Wat een kneus die Tudor! Eerst een eigen goal en dan een te korte terugspeelbal...laatste minuut ook nog bijna in eigen doel gekopt. Uiteraard nog een gele kaart gepakt ook!

PS. Als Mornar die bal er toch inschiet in de 92e minuut...

en dan miste die ook nog de eerste wedstrijd wegens een schorsing ;)

ach ja je kan niet alles hebben :toothless

wel lekker spannend in deze poule!
Ding Chavez
Ik zeg hands!
Hij kan z'n arm er dan wel niet afhalen, maar hij neemt em toch echt mee met z'n hand...

Shabbaman
Dat was echt hands, en het laat het nut van videoherhalingen maar weer eens zien. Ik weet niet of het opzettelijk hands was, maar die spelers zijn slim genoeg om te weten waar de scheids en grensrechter (oh, excuus, "assistent-scheittrechter") staan.

Trouwens: "De Kroatische fans zijn ook goed vertegenwoordigd." :D
Eagle`
quote:
Originally posted by Jappio
loopt belgië 10 jaar achter ofzo? Dat was na het WK van 1994 toen Hiddink Advocaat opvolgde omdat Advocaat naar PSV ging.. /me stuurt nog ff een postduif richting zuiderburen :toothless

:D nou zo retarded volkje zijn we nou ook weer niet, wist ik ook nog wel,anyway weet niet waar ik het gehoord had, dacht op studio sport, anyway als dickie ze bruin bakt dit ek, komt ome guus er weer aan
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Privacy Statement