|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
yayyy! ik zit hier helemaal happy te zijn lol! amerikanen snappen voetbal niet, losers! hehehehe maar wooooeeeiiiiii
maareeeee advocaat mag rafa ook wel wat [meer] laten spelen grrrrr:whip: |
|
|
| ambs |
| doelpunt van makaay vond ik trouwens echt vet!!!! zo foeeeeeeeeiiiiiiiiiii over z'n hoofd hehehehe :clown: |
|
|
| SnuggLe |
Jaaaaa!
Even naar het ZWEEDSE forum !:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Swamper
:D |
Swamper i love you! :D |
|
|
| Red Room |
Oleeeeeeeee!!
Heerlijk om die koppen van die duitser te zien.:haha: |
|
|
| emre |
Als we gaan voetballen tegen die Duitse TA'ers dan boek ik ff een retourtje voor DV alleen vanaf het vakantieadres !!
Dat wil ik niet missen natuurlijk !!
En waar komt dat standbeeld voor Brückner als we het EK gewonnen hebben ? |
|
|
| SnuggLe |
Goed voor mijn poule dit man :D
Ik had 1-2 voor Tsjechie (dus 5 punten) en NL 3-1 (dus 3 punten), en heb 40 punten voor de poule.
DENK dat ik de MEESTE punten heb ik deze poule in totaal ;) |
|
|
| Jappio |
Finale Tjechie - Nederland
Nederland - Zweden
Engeland - Portugal
Tjechie - Denemarken
Frankrijk - Griekenland
Nederland - Engeland
Tjechie - Frankrijk
Nederland - Tjechie
Tjechie winnaar :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Goed voor mijn poule dit man :D
Ik had 1-2 voor Tsjechie (dus 5 punten) en NL 3-1 (dus 3 punten), en heb 40 punten voor de poule.
DENK dat ik de MEESTE punten heb ik deze poule in totaal ;) |
denk dat dat wel meevalt bram ;) ik heb 1 punt meer ;) |
|
|
|
|