|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Ronaldo
(eerlijk gejat uit de zweedse ek topic ;)) |
whahaha :D |
|
|
| Optimus |
| LOL!!!!:haha: :happy2: :stongue: |
|
|
| Jappio |
| gaat je poule ryo ;) |
|
|
| TranceFool |
Deze had iemand gemaakt van een ander forum, vond em zelf erg grappig :D
David Seedorf
 |
|
|
| Jantjeuh |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
|
Hehe!
Klopt ook nog eens met de werkelijkheid :) |
|
|
| ryo |
| quote: | Originally posted by Jappio
gaat je poule ryo ;) |
:D Ging lang goed, maar ja, misschien scoort er nu niemand meer en worden de goals van van nistelrooy en rooney nog afgekeurd en wordt henry alsnog topscorer:p |
|
|
| DJ Gerrit |
wat een "spannende" RUK wedstrijd tot nu toe!!
zie het somber in! |
|
|
| Dr Oetker |
| oh nee ik durf niet te kijken, weer penalties :nervous: :nervous: |
|
|
| DJ Gerrit |
| JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
| ambs |
| WHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SEMI FINALS HERE WE COME |
|
|
| Massive84 |
LEKKER HOOR VAN DE SAR..
Ik zei nog tegen mijn broertje, wacht maar van de sar gaat het doen!!
maar effe eerlijk zweden was moelijker dan ik dacht, maar een hele mooie wedstrijd en Robben..tering hey die gast is toch goed.
JAAAAAAAA! |
|
|
|
|