|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| Ballack is een goeie speler... in dienst van de ploeg, goede pass, scorend vermogen, nog niet op het niveau van Zidane, maar komt wel aardig in de buurt. |
|
|
| Cosmic |
Vi.nl:
| quote: | UEFA laat zondaar Totti flink boeten
17/6/2004 13:31
Hij had de grote Italiaanse held moeten worden op het EK, maar Francesco Totti kan na zijn schorsing voor drie duels alleen nog maar hopen dat zijn ploeggenoten erin slagen zich te plaatsen voor de halve finale. Pas dan zit zijn straf voor het bespugen van Christian Poulsen erop.
Op de zitting van de tuchtcommissie mocht Totti zelf aangeven waarom hij geen schorsing verdiende. 'Ik schaam me diep voor wat er is gebeurd, ik bied hierbij openlijk mijn excuses aan. Ik herkende mezelf niet op die video. Dat was niet de ware Totti', verdedigde de schuldbewuste ster zich.
De leden van de commissie bleken niet erg onder de indruk en hechtten meer waarde aan de overduidelijke beelden van de Deense televisie, die feilloos vastlegde dat Totti Poulsen bewust in het gezicht spuugde.
Totti stond er echter al niet al te goed op. Tegen Denemarken deelde hij naast het spuugincident een doodschop uit aan Rene Henriksen. Had de verdediger met beide benen vastgestaan op de grond, dan was de schade van de gemene tackle van Totti niet te overzien geweest.
Scheidsrechter Manuel Mejuto González bestrafte Totti met een gele kaart. De 27-jarige nummer 10 kon daardoor niet op basis van de tv-beelden extra worden bestraft. Maar Totti verspeelde wel zijn krediet met de actie uit frustratie.
|
Best een zware straf voor op een toernooi, al had ie natuurlijk direct dieprood moeten krijgen en dan was ie ook 2 wedstrijden geschorst geweest. |
|
|
| Djeebie |
:haha: Dat zal 'm leren.
Voor hetzelfde geld is die Deen voor een aantal maanden uit de roulatie doordat meneer zich even moest afreageren. En dat spugen is ook belachelijk. Psychologische oorlogvoering mag best op het veld, maar spugen is wel erg laag.
En nou hopen dat die Italianen er ook nog de eerste ronde uitvliegen met hun non-voetbal. |
|
|
| jp |
 |
|
|
| Jappio |
Ryo 23
DJ Bazz 22
Jappio 22
New Wave 20
raoel 17
TnD 17
TranceFool 17
HiGH_NrG 17
M-peror 15
Moogwai 15
Teknikol 14
Cosmic 13
Djeebie 12
Asperge 12
Timeporte 11
Basvh2 9
Remy D 9
Snuggle 8
loser van t toernooi tot nu toe is snuggle :toothless |
|
|
| ryo |
| Blijkt toch dat zo'n poule invullen puur geluk is:p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ryo 23
DJ Bazz 22
Jappio 22
New Wave 20
raoel 17
TnD 17
TranceFool 17
HiGH_NrG 17
M-peror 15
Moogwai 15
Teknikol 14
Cosmic 13
Djeebie 12
Asperge 12
Timeporte 11
Basvh2 9
Remy D 9
Snuggle 8
loser van t toernooi tot nu toe is snuggle :toothless |
Jep! :D
Check:
Portugal - Griekenland 1 - 0 1
2 Spanje - Rusland 1 - 1
9 Griekenland - Spanje 0 - 1
10 Rusland - Portugal 1 - 1
17 Rusland - Griekenland 2 - 0
18 Spanje - Portugal 1 - 2
Dat waren mijn voorspellingen. Ik gokte een beetje op Rusland en totaal NIET op Spanje ;)
Dus... dat kan ik wel vergeten! :D
Ik heb gegokt op Rusland ipv Griekenland/Spanje, op Bulgarije ipv Zweden......tsja dat werkt niet. Heb veel gelijke spelen... Maar we zien het nog wel, geef me nog niet gewonnen ;)
Vind het ook eerlijk gezegd geen perfecte poule. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Jappio
maar tim81, ik lees nu je verhaal nog ff terug en dat slaat natuurlijk ook nergens op allemaal. T gaat er in deze niet om of Overmars geen wereldtopper meer is maar of hij op dit moment nog in het elftal moet staan. Ik vind overmars 10 x dreigender dan Zenden op die positie en ook op rechts nog 9 x beter dan wendy van der meijde.. Of het nog een wereldtopper is of niet doet niet ter zake, want dan kan ik er nog wel een paar opnoemen die dat niet zijn (bouma, van bronckhorst, cocu, van der meijde).
Zet overmars er wat mij betreft maar gewoon in, hij is zowel buitenom als binnenom enorm dreigend, of hij nu misschien iets langzamer is dan een paar jaar terug of niet. |
Oke, ik vind niet dat Overmars in dit elftal moet staan...en meer mensen met mij:
POLL VI (17537 antwoorden)
Wie moet bij het Nederlands elftal linksbuiten spelen tegen Tsjechië?
84% Arjen Robben
11% Marc Overmars
1% Rafael van der Vaart
0% Boudewijn Zenden
1% Geen linksbuiten opstellen
Overmars zorgt inderdaad wel voor meer dreiging dan "Wendy" (:D), maar ik zie toch liever Makaay bij v. Nistelrooy in de spits in plaats van een echte rechtsbuiten! 1 buitenspeler is wel genoeg... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Tim81
Oke, ik vind niet dat Overmars in dit elftal moet staan...en meer mensen met mij:
POLL VI (17537 antwoorden)
Wie moet bij het Nederlands elftal linksbuiten spelen tegen Tsjechië?
84% Arjen Robben
11% Marc Overmars
1% Rafael van der Vaart
0% Boudewijn Zenden
1% Geen linksbuiten opstellen
Overmars zorgt inderdaad wel voor meer dreiging dan "Wendy" (:D), maar ik zie toch liever Makaay bij v. Nistelrooy in de spits in plaats van een echte rechtsbuiten! 1 buitenspeler is wel genoeg... |
robben heeft ook mijn voorkeur, mits fit. Weet alleen uit eigen ervaring dat je de eerste x na een hamstringblessure minimaal 4 weken nodig hebt om te herstellen, de 2e x minimaal 3 maanden. Ik weet niet hoe het zit met de verzorging bij oranje, maar ik denk dat dat misschien wel de voornaamste reden is waarom robben niet meeheeft gedaan tegen duitsland. Ben dus benieuwd of hij mee doet tegen tjechië en vooral benieuwd hoe lang hij het dan gaat volhouden :) |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Vi.nl:
Best een zware straf voor op een toernooi, al had ie natuurlijk direct dieprood moeten krijgen en dan was ie ook 2 wedstrijden geschorst geweest. |
Voor die trap op die Deen z'n knie had ie ook al rood moeten krijgen:whip:
2 x rood in 1 wedstrijd, als je het mij vraagt is dat een jaartje schorsing (kan er mee te maken hebben dat ik Totti toch al een klootzak vond) |
|
|
| Tim81 |
Op de website van het voetbalmaandblad Johan, stond een zelfde link naar de website van Bild. Ook de makers van dit blad wilden wel even helpen met het invullen van deze enquete, dus ook zij stuurden iedereen door naar deze site! Mag toch?! Anders krijg je zo'n eenzijdig beeld... |
|
|
|
|